۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۸۱۹۴۵
توسط گروه تبلیغی حامی رسانه؛

سلسله مستندهای سبک زندگی تولید می شود

مسؤول گروه تبلیغی حامی رسانه از ساخت سلسله مستندهایی با موضوع سبک زندگی و تربیت فرزند توسط این گروه تبلیغی خبر داد.
سبک زندگی

مسؤول گروه تبلیغی حامی رسانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به هدف شکل گیری این گروه عنوان کرد: این گروه تبلیغی از سه سال پیش و با هدف تولیدات رسانه ای فاخر در حوزه معارف دینی آغاز به کار کرد و تا کنون تولیدات اثرگذاری هم تولید شده است.

وی افزود: فیلم زخم کهنه با موضوع قیام مردمی 15 خرداد که توسط این گروه ساخته شد در جشنواره مردمی فیلم عمار مورد تقدیر قرار گرفت.

سیدمحمدهادی صدری تصریح کرد: یک فیلم دیگر با عنوان زکات برای تبیین اهمیت زکات ساخته شد و مستندی پیرامون زندگی آیت الله حائری کرفسی که نماینده آیت الله بروجردی بوده و سالها با بهائیت مبارزه می کردند از دیگر آثار این گروه تولیدی است.

مسؤول گروه تبلیغی حامی رسانه با بیان برنامه های آینده این گروه تبلیغی خاطرنشان کرد: طرح خود را برای تولید تعدادی فیلم کوتاه با موضوعات انفاق، فقرا و سبک زندگی ارائه داده ایم و امیدواریم روند ساخت آنها به نتیجه برسد.

وی افزود: یکی از کارهای بسیار خوبی که دنبال می شود، ساخت سلسله برنامه های مستند 15 دقیقه ای با موضوع تربیت فرزند و سبک زندگی اسلامی است که کار پیش تولید آن را کلید زده ایم و ان شاء الله با تکمیل شدن طرح، به دنبال پخش آن در شبکه هایی مانند افق می رویم.

صدری فعالیت طلاب در عرصه تولیدات رسانه ای را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: البته هنوز در اول این مسیر پر پیچ و خم و سخت هستیم و تاکنون نتوانسته ایم تمام ظرفیت خود را به کار بگیریم ولی افق پیش رو بسیار روشن است.

وی خاطرنشان کرد: ما در بحث محتوا مشکلی نداریم اما بیان این محتوا در قالب هنر و در ظرف رسانه، هنوز به خوبی انجام نشده است و در این بخش خلأ وجود دارد.

مسؤول گروه تبلیغی حامی رسانه برگزاری دوره های آموزشی با محتوای تکراری را از آفت های این عرصه دانست و تأکید کرد: آموزش ها باید با توجه به نیاز افراد در نظر گرفته شود و با توجه به سطحی که هرکدام از افراد دارند دوره ها در نظر گرفته شود که مطالب تکراری و ناکارآمد بیان نشود.

وی در پایان اظهار کرد: گروه تبلیغی حامی رسانه از گروه های برتر تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی است و حمایت هایی که از جانب این دفتر انجام شده کمی از مشکلات پیش رو را برداشته و امیدواریم که این حمایت ها روز به روز افزایش یابد./872/ت302/ج

ارسال نظرات