۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۴۸۱۹۳۱
لاریجانی:

دولت و مجلس پیگیر مشکلات هستند

رییس مجلس شورای با اشاره به مشکلات جوی پیش آمده در روزهای اخیر، گفت: دولت و مجلس در تلاش هستند تا مکشلات پیش آمده را برطرف کنند.
لاریجانی در صحن علنی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور امروز مجلس اول اسندماه، گفت: در روزهای اخیر به دلیل نزولات آسمانی زیاد که باید خدا را شکر کرد، در مناطقی از کشور مخصوصا مناطق شمالی، شرایط خاصی برای مردم ایجاد شده، همچنین طوفان‌ها و ریزگردها در سیستان و بلوچستان و برخی از استان‌های دیگر شرایط سختی را برای زندگی متعارف مردم بوجود آورده است.


وی افزود: از هفته گذشته نمایندگان مجلس و دولت تلاش‌هایی را برای حل این مشکل داشتند، بنده با معاون اول ریاست جمهور در این زمینه بحث مفصلی داشتم و قرار شد جلسه‌ای داشته باشند و گروه‌های مختلف را از بخش‌های مختلف دعوت کنند تا یک اهتمام ملی هم در کوتاه مدت و هم در میان مدت برای حل این مسائل انجام شود.

لاریجانی خاطر نشان کرد: روز گذشته هم جلسه‌ای برگزار شد، رئیس جمهور در این زمینه گفتند که اقدامات پشتیبانی جدی از این موضوع صورت بگیرد و سازوکارهایی را فراهم کنند که از این مسائل جلوگیری شود.


وی در پایان از تمامی اقدامات انجام شده قدردانی کرد و گفت: از نمایندگان استان‌هایی که دچار برف سنگین شده‌اند و نمایندگان خوزستان و سیستان و بلوچستان که با جدیت موضوع ریزگردها را دنبال می‌کنند تشکر می کنم، بدانید این مسأله همچنان یکی از مهمترین مسائل کشور ما است و برای رفع این مشکل ما پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم. /856/پ202/ص

ارسال نظرات