۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۸۱۹۲۶
دبیر کل جبهه پایداری در گفت‌وگو اختصاصی با رسا؛

جبهه مردمی به نامزد اصلح برسد حتما حمایت می کنیم+فیلم

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی، حمایت از نامزد اصلح جبهه مردمی انقلاب را وظیفه دانست و گفت: اگر واقعا به اصلح برسند دوستان را یاری خواهیم کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی، دبیر کل جبهه پایداری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: دعا می کنیم که موفق باشند، رأی ملت زمانی است که مردم اعتماد کنند.

وی افزود: اگر مردم صداقت بییند می آیند، آیت الله مصباح می فرمایند در ارتباط با خدا باید خلوص، در ارتباط با ولی فقیه تبعیت و در ارتباط با مردم صداقت داشت که راه را هموار می کند، اگر این سه کار انجام شود موفق می شویم  و هر جا به این سه نکته نزدیک تر شدیم بهتر جواب داده است.

دبیر کل جبهه پایداری با بیان این که یکی از علت های شکست های گذشته یکی از این 3 پارامتر است، اظهار  داشت: اگر سخن رهبر انقلاب را تفسیر به رأی کنیم غلط است بلکه آنچیزی که ایشان می فرمایند را باید درست عمل کرد.

وی با اشاره به همکاری جبهه پایداری با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، ادامه داد: پس از 5 ماه جبهه مردمی به سراغ ما آمد، در حالی که بسیاری از کارها شده است؛ اما دعا می کنیم که دوستان در بهترین راه موفق باشند و به اصلح برسند و اگر واقعا به اصلح برسند دوستان را یاری خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی با بیان این که ما به وظیفه خود عمل می کنیم، ابراز داشت: ما نتیجه را بیرون از تکلیف نمی دانیم، برخی خیال می کنند که نتیجه برای ما مهم نیست، واقعا دلمان می خواهد که آقایان به اصلح برسند و اگر رسیدند بحث وحدت دیگر مطرح نیست بلکه وظیفه می دانیم بایستیم و حمایت کنیم حتی از ما نباشد چون از شاخصه ها این نیست که شخص پایداری باشد.

وی عنوان کرد: باید برای این انقلاب که شهدای بسیاری داده شده، دل بسوزانیم و برای پیشرفت و اعتلای هرچه بیشتر آن تلاش کنیم./1323/302/ص

گفتنی است،‌مشروح کامل این گفت وگو به زودی از سوی خبرگزاری رسا منتشر می شود.

ارسال نظرات