۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۴۸۱۹۱۸
دادستان کل کشور:

مسؤولان تحقق اقتصاد مقاومتی را در رأس امور قرار دهند

دادستان کل کشور گفت: رهبری اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را راه نجات کشور و عبور از تحریم ها می دانند و مسؤولان باید تحقق اقتصاد مقاومتی را در رأس امور خود قرار دهند.
دادستان کل کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور عصر شنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی که در سالن الغدیر استانداری مرکزی برگزار شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای سالجاری فرمودند دولتمردان در پایان سال اقدام های خود را در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را به مردم گزارش دهند.

تمامی مشکلات اقتصادی را نباید به پای تحریم گذاشت

دادستان کل کشور گفت: رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را راه نجات اقتصاد کشور و عبور از تحریم ها می دانند و در این راستا مسؤولان باید تحقق اقتصاد مقاومتی را در رأس امور خود قرار دهند و در این مسیر تلاش کنند.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه تمامی مشکلات اقتصادی را نباید به پای تحریم گذاشت، اظهار داشت:  تحریم دلیل بخشی از مشکلات اقتصادی است و بخش دیگر به عملکرد ما مرتبط می‌شود که بخشی از این موضوع به واردات اقلام غیرضروری است.

استان مرکزی سومین استان صنعتی کشور

دادستان کل کشور افزود:  به عنوان نمونه 75 هزار دلار صرف واردات ذرت بو داده در کشور می‌شود و بخش قابل توجهی از سرمایه کشور نیز به واردات لوازم آرایشی و اتومبیل‌های گران قیمت اختصاص دارد.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان سومین استان صنعتی کشور است و در این استان بیش از 3 هزار واحد صنعتی مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: افزایش تولید، ایجاد رونق اقتصادی در استان مرکزی با ظرفیت های بزرگ اقتصادی و صنعتی نیازمند تدبیر، تعامل و همکاری سایر دستگاه ها با یکدیگر دارد.

پیشبرد اهداف نظام برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی

دادستان کل کشور با اشاره به توفیقات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ابراز داشت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه ریزی و مدیریت توانسته کشور را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت کند و همچنین امروز نیز برای ادامه این راه، توسعه هر چه بیشتر کشور و پیشبرد اهداف نظام برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی در مرحله تصویب قرار دارد.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه خدمت به مردم و رصد تلاش مدیران کشور سبب دلگرمی و اعتماد مردم و همراهی برای رفع مشکلات جامعه می‌شود، گفت: مدیران و مسؤولان به بهترین نحو که شایسته کشوری اسلامی است امور کشور را اداره کنند و خدمت به ملت را افتخاری بزرگ بدانند.

به گزارش رسا، استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت بیش از دو هزار و 900 واحد صنعتی دارد./842/202/ب2

ارسال نظرات