۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۸۱۹۱۱
عضو مرکز تعالي معنوي مجتمع آموزش کوثر قم:

حفظ اسلام به حفظ ولایت و رهبري است

عضو مرکز تعالي معنوي مجتمع آموزش کوثر قم با اشاره به اينكه شهدا اسلام را حفظ كردند، گفت: شهدا براي حفظ اسلام به شهادت رسيدند و حفظ اسلام نيز به حفظ امام است.
سردار علي اكبر عليزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، سردار علي اكبر عليزاده، شنبه شب در يادمان شهداي بلوار كارگر و چهلمين روز عروج شهيد مدافع حرم سيد حسن حسيني و 31 شهيد مدافع حرم لشكر فاطميون كاشان كه در مسجد ولي عصر(عج) بلوار كارگر اين شهرستان برگزار شد، گفت: دشمن در تيررس توپخانه نيست اما آتش باران دشمن از سوی توپخانه به تبعيت از فرمان ديده بان است.

به گفته وي، اگر امروز تنها يك گلوله به آمريكا و اسرائيل داده شود تا با آن يك ايراني را از پاي درآورند، ديده بان نظام را هدف قرار خواهند داد.

عضو مرکز تعالي معنوي مجتمع آموزش کوثر قم با اشاره به اينكه شهدا اسلام را حفظ كردند، گفت: شهدا براي حفظ اسلام به شهادت رسيدند و حفظ اسلام نيز به حفظ امام است.

عليزاده با تأكيد براينكه حفاظت از ديده بان كاري است كه شهدا انجام دادند، گفت: ما اگر امروز در مجلس شهدا بخواهيم با شهدا عهد و پيمان ببنديم كه راه آنها را كه براي اسلام به شهادت رسيدند ادامه دهيم آنها به ما خواهند گفت، ما نگذاشتيم حرف امام روي زمين بماند، شما نيز هرآنچه را كه رهبري مي فرمايد بايد تبعيت كنيد كه تبعيت از رهبري، دفاع از اسلام است.

وي در ادامه با اشاره به اين فرمايش رهبري كه امروز ما با حمله همه جانبه لشكر فرهنگي، اعتقادي، سياسي دشمن رو به رو هستيم، گفت: امروز نفوذ دشمن يكي از تهديدهاي بزرگ براي كشوراست و مهمترين نفوذ دشمن نيز نفوذ فرهنگي، اعتقادي، سياسي است و يك جنگ همه جانبه دشمن در قالب نفوذ فرهنگي، اعتقادي، سياسي است.

به گفته وي، امروز نفوذ فرهنگي، اعتقادي و سياسي دشمن از درون است و اگر دشمن نفوذي داخلي نباشد، دشمن بيروني آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.

عضو مرکز تعالي معنوي مجتمع آموزش کوثر قم يادآور شد: امروز  ما با يك جنگ همه جانبه رو به رو هستيم كه اين جنگ از نوع نفوذ است و نفوذي ها در درون  خود ما هستند و لباس من و شما را پوشيده و اسامي آنها نيز اسامي ما است و اينها كساني هستند كه مقدمات نابودي ما را به وسيله دشمن بيروني فراهم مي‌كنند.

وي افزود: ما به دنبال اين بوديم كه با شهدا عهد ببنديم و راه شهدا را ادامه دهيم و شهدا به ما سفارش كردند اگر مي خواهيد از اسلام دفاع كنيد از امام خود دفاع كنيد تا به او آسيبي نرسد.

عليزاده در ادامه با اشاره به فرازهايي از فرمايشات رهبري در رابطه با راههاي شناخت نفوذي ها، از بزك كنندگان شيطان بزرگ آمريكا بعنوان يكي از راههاي نفود دشمن نام برد و عنوان كرد: براي شناخت نفوذ بايد مراقب باشيد ببنيد چه كساني آمريكاي گرگ صفت را بعنوان دوست صميمي و دلسوز معرفي‌كنند.

وي افرادي كه به فرهنگ و دين مردم بي توجه هستند و تلاش مي‌كنند بي بند و باري را بين نسل جوان ترويج كنند را يكي از راههاي ديگر شناخت نفوذ اعلام كرد و خاطرنشان كرد: اين افراد تلاش مي‌كنند مظاهر غربي را در كشور توسعه بدهند.

عضو مرکز تعالي معنوي مجتمع آموزش کوثر قم همچنين بي توجهي به اقتصاد مقاومتي را يكي ديگر از راههاي نفوذ دانست و افزود: بعد از بررسي سال 94 متوجه شدند بيشترين واژه تكرار شده از سوي رهبري اقتصاد مقاومتي است چرا كه هيچ كاري در اين زمينه انجام نشده است.

به گفته وي، بيشترين كلمه اي كه از سوي رهبر معظم انقلاب در سال گذشته انجام شده است، اقتصاد مقاومتي بوده است و اين درحالي است كه برخي با بهانه سرمايه گذاري حاضر نيستند اقتصاد مقاومتي را اجرا كنند تا مملكت به دست بيگانه بدهند، اينها در جنگ نفوذي عوامل نفوذي هستند.

عليزاده همچنين دفاع از فتنه و فتنه گران را يكي ديگر از راههاي نفوذ دانست و اظهار داشت: افرادي هستند كه حتي حاضر نيستند كلمه فتنه را بر زبان بياورند و فتنه گري كه در دادگاه محكوم شده است را حمايت و پشتيباني مي‌كنند و مسؤوليت مي‌دهند و از سوي ديگر متدينين را تندرو و افراطي مي دانند.

وي افزود: در آمريكا و يا فرانسه چند نفر در انفجار بمب كشته مي شوند، در تهران براي كشته فرانسوي شمع روشن مي كنند و اين درحالي است كه  بيمارستاني را در يمن بمباران مي‌كنند و 700 نفر به شهادت مي رسند اما هيچ عكس العملي نشان داده نمي شود، بنابراين اينها شهداي جنگ نفوذ هستند.  

عضو مرکز تعالي معنوي مجتمع آموزش کوثر قم گفت: كسي كه حجاب او به هم ريخته مي شود در جنگ نفوذ كشته شده است و اين كار نفوذي ها است كه نسبت به جوان متدين انقلابي بي اعتنايي و بي احترامي مي‌كنند اما نسبت به فتنه گران رئوف و مهربان هستند.

سردار عليزاده يادآور شد: شهدا به ما گفتند ما براي حفظ اسلام رفتيم و براي اينكه اسلام را حفظ كنيم همه تلاش ما حفظ امام بود و امروز شما نيز وظيفه داريد رهبري را حفظ كنيد و رهبري نيز براي حفظ انقلاب جنگ نفوذ را يادآور شد كه بدتر از جنگ تحميلي است و براي اين مقابله با نفوذ، شناخت عوامل نفوذ نياز است و نشانه هاي نفوذي را رهبري اعلام كرد و امروز براي ادامه راه شهدا، شناخت نفوذي ها و معرفي آنها به مردم است و اين كار ما، همان ادامه راه شهدا است.

لازم به ذكر است، يادمان شهداي بلوار كارگر و چهلمين روز عروج شهيد مدافع حرم سيد حسن حسيني و 31 شهيد مدافع حرم لشكر فاطميون كاشان به همت پايگاه مقاومت بسيج ولي عصر(عج) حوزه امام حسين(ع) در مسجد ولي عصر(عج) بلوار كارگر شهرستان كاشان با حضور خانواده هاي معظم شهدا برگزار شد./1307/202/ب2

ارسال نظرات