۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۴۸۱۹۰۴
دادستان کل کشور:

مرخصی مهدی هاشمی مطابق با ضوابط قانونی بود

دادستان کل کشور گفت: مرخصی مهدی هاشمی برای حضور در آیین در گذشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی اقدامی مطابق با ضوابط قانونی از سوی دادستان تهران بود.
دادستان کل کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک، در جمع خبرنگاران بیان داشت: مرخصی مهدی هاشمی برای حضور در آیین در گذشت مرحوم آیت الله اکبرهاشمی رفسنجانی اقدامی مطابق با ضوابط قانونی از سوی دادستان تهران بود.

دادستان کل کشور خاطر نشان کرد: مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از شخصیت‌های کشور بوده‌اند و همین‌طور به سبب رحلت ایشان، این مرخصی بنا به شرایط اتفاق افتاد.

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: کسانی که در برهه ای از زمان نظم ملی را بر هم زدند می توانند با عذر خواهی از ملت ایران اسلامی به اقیانوس بی کران ملت بپیوندند.

دادستان کل کشور اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با کسی قهر نبوده و نیست و مدعیان آشتی ملی باید عملکرد خود را بررسی کرده و ببینند چه مشکلی پیش آمده که احساس می کنند ملت با آنها قهر هستند.

شایان ذکر است، دادستان کل کشور در سفر یک روزه خود به استان مرکزی ضمن شرکت در نشست معارفه دادستان عمومی و انقلاب اراک در نشست شورای اداری استان مرکزی نیز سخنرانی کرد./842/پ202/ص

ارسال نظرات