۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۴۸۱۹۰۲

پیام تسلیت ائمه جمعه و روحانیان سیستان و بلوچستان درپی درگذشت امام جمعه خاش

ائمه جمعه و روحانیان سیستان و بلوچستان در پی درگذشت حجت الاسلام میری، امام جمعه خاش پیام تسلیتی صادر کردند.
میری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، در پی درگذشت حجت الاسلام محمدحسین میری، امام جمعه خاش، ائمه جمعه و روحانیان سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی صادر کردند.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انالله و انااليه راجعون»

درگذشت روحانی وارسته، حجت الاسلام و المسلمین شادروان شیخ محمدحسین میری، امام جمعه فقید شهرستان خاش، موجب تألم خاطر گردید.

فقدان این عالم گرانقدر را به محضر مقام معظم رهبری ،نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان وبلوچستان، روحانیت معزز منطقه، مردم شریف خاش، بستگان، اعضای خانواده و فرزندان محترم تسلیت گفته و از درگاه احدیت برای آن فقید سعید رحمت واسعه و برای بازماندگان و بیت محترم، صبر و اجر مسألت می کنم.

عظیم بامری، امام جمعه شهرستان دلگان

بسم الله الرحمن الرحیم

«انالله واناالیه راجعون»

رحلت روحانی بزرگوار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد حسین میری امام جمعه محترم خاش موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

آن روحانی وارسته عمر پربرکت و گرانبهای خویش را درراه ترویج فرهنگ اسلامی در سنگر تحصیل و تبلیغ در قبل از انقلاب وبعد از انقلاب در سنگر نماز جمعه و خدمت به مردم شریف و ولایی خاش سپری نمود.

ایشان مخلصانه لحظه ای از حمایت قولی و عملی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب دریغ نکردند و در همه حال مردم را به وحدت حول محور ولایت دعوت نمودند.

اینجانب این ضایعه اندوه بار را به ائمه جمعه استان ،بیت شریف ایشان ، علمای منطقه ،حوزه های علمیه  و به خصوص مردم متدین و ولایتمدار ، ائم از شیعه و سنی شهرستان خاش تسلیت عرض نموده و ازخداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و صبر و اجر برای همه بازماندگان مسألت می نمایم.

احمد لطفیان سرگزی، امام جمعه شهرستان نیکشهر

بسم الله الرحمن الرحیم

«انالله و انااليه راجعون»

درگذشت روحانی وارسته ،حجت الاسلام و المسلمین شادروان محمدحسین میری، امام جمعه فقید شهرستان خاش، موجب تاثرو تالم گردید.

فقدان این عالم گرانقدر را به محضرمقام معظم رهبری،نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، روحانیت معزز منطقه ،مردم شریف خاش ،بستگان ،اعضای خانواده تسلیت گفته و از درگاه احدیت برای آن فقید سعید رحمت واسعه و برای بازماندگان و بیت محترم، صبر و اجر مسئلت میکنم.

محمودپارسا، امام جمعه شهر بنجار

باسمه تعالی

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر درگذشت برادر گرانقدر، عطوف و هوشمند، روحانی مهاجر و مجاهد فی سبیل الله جناب مرحوم حجت الاسلام و المسلمن میری امام جمعه فقید شهرستان خاش که بیش از 2 دهه مشقت و دشواری تبلیغ را با رویکرد تقریب و وحدت اسلامی تحمل نموده موجب تأثر فراوان گردید.

با تسلیت به محضر محترم نماینده مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت، ائمه جمعه استان، اهالی شهرستان  خاش و بازماندگان آن مرحوم، علو درجات آن فقید سعید را از خدای متعال مسئلت دارم.

محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْ ءٌ

«اگر عالمی از دنیا برود چنان شکافی در دین ایجاد می شود که هیچ چیز جای خالی آن را جبران نمی کند.»

ارتحال ملکوتی عالم جلیل القدر و روحانی مبارز حضرت حجت الاسلام و المسلمین میری امام جمعه فقید شهرستان خاش که عمر پر برکت خود را در راه ترویج اسلام و تبیین و تحکیم معارف اهل بیت و تثبیت آرمان های مقدس نظام اسلامی بر پایه وحدت و اخلاق سپری کردند موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری نماینده محترم ولی فقیه در استان حوزه های علمیه و ائمه محترم جمعه به ویژه بیت مکرم ایشان و همچنین مردم ولایت مدار و قدر شناس شهرستان خاش تسلیت عرض می کنم.

غفران و رحمت واسعه الهی را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم را از خداوند متعال مسألت دارم.

مجتبی اشرفیان، امام جمعه شهر علی‌اکبر./831/303/ب2

ارسال نظرات