۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۸۱۸۸۹
در پی درگذشت امام جمعه خاش صورت گرفت؛

پیام تسلیت رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور درگذشت امام جمعه خاش را طی پیامی به نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
حجت الاسلام والمسلمین تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، درگذشت حجت الاسلام محمدحسین میری، امام جمعه خاش، را طی پیامی به نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

حضرت آیت الله سلیمانی(دامت برکاته)

نماینده محترم ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

احتراماً، رحلت روحانی بزرگوار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج محمدحسین میری امام جمعه محترم خاش موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

آن روحانی وارسته عمر پربرکت و گرانبهای خویش را درراه ترویج فرهنگ اسلامی در سنگر نماز جمعه و خدمت به مردم شریف و ولایی خاش سپری نمود.

ایشان مخلصانه لحظه ای از حمایت قولی و عملی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب دریغ نکردند و در همه حال مردم را به وحدت حول محور ولایت دعوت نمودند.

اینجانب این ضایعه اندوه بار را به حضرتعالی ،بیت شریف ایشان ، علمای منطقه ،حوزه های علمیه  و به خصوص مردم متدین و ولایتمدار ، ائم از شیعه و سنی شهرستان خاش تسلیت عرض نموده و ازخداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و صبر و اجر برای همه بازماندگان مسألت می نمایم./831/101/ب2

ارسال نظرات