۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۴۸۱۸۸۸
امام جمعه آمل:

شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند

امام جمعه ‌آمل با بیان این که شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند، گفت: ضرورت دارد سیره نورانی این عزیزان را چراغ راه خود قرار دهیم که برکات ارزنده ای در آن وجود دارد.
آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امشب در یادوره سرداران و 55 شهید گرانقدر پایگاه مقاومت امام حسین(ع) و گرامیداشت شهدای مظلوم مدافع حرم و جبهه مقاومت که با حضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در مسجد امام حسین(ع) آمل برگزار شد، اظهار داشت: شهدا از مقام ارزشمندی برخوردار هستند که ضرورت دارد قدردان مقام والای این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: از شهدای عزیز و گرانقدر می خواهیم دست ما را بگیرند و در مسیر دین سوق دهند تا بنده خوب و شایسته ای برای خداوند متعال باشیم و در مسیر رستگاری گام برداریم.

امام جمعه آمل اظهار داشت: شهدا رنگ و بوی خدایی گرفتند و جان های پاک خود را در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند که ماندگار شدند.

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: شهدا امروز شاهد رفتار و کردار ما هستند و باید کاری کنیم از دستگیری از ما داشته باشند که این عزیزان والامقام عند ربهم یرزقون هستند.

وی با بیان این که شهدا سرمایه های ماندگار نظام اسلامی هستند، گفت: ضرورت دارد سیره نورانی این عزیزان را چراغ راه خود قرار دهیم که برکات ارزنده ای در آن وجود دارد.

امام جمعه تصریح کرد: آمل پایتخت تشیع و شهر حضرات آیات حسن زاده و جوادی آملی است که 1048 شهید والامقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و مردم آن در همه عرصه ها پیشگام و پیشتاز هستند.

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر شهیدی دیگر از دیار هزارسنگر آمل در دفاع از حرم به شهادت رسیده است که مردم ما با جان و دل و در هوای بارانی حضوری پرشور و گسترده در مراسم تشییع داشتند.

وی افزود: به اتفاق آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در منزل شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد حضور پیدا کرده و این عالم گرانقدر با تکریم از مقام والای شهدا وعده دادند تا برای مراسم اربعین این شهید گرانقدر در آمل حضور پیدا کنند.

امام جمعه آمل ادامه داد: عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است که باید سیره نورانی این عزیزان را در برنامه های زندگی خود وارد کرده و بهره گیری شایسته ای داشته باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: حضور در یادواره های شهدا برکات و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدری دارد که مردم ما همواره در این امور پیشگام هستند.

گفتنی است، شهرستان هزارسنگر 1048 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و حماسه ششم بهمن سال 60 آن نیز همچون نگین درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد./1314/202/ب2

ارسال نظرات