۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۴۸۱۸۶۴
حدیث غربت؛

سوگواره ای برای روایت غربت کوچه های بنی هاشم

در آستانه فاطمیه 1438، بار دیگر سوگواره ای برپا می شود تا حدیث غربت کوچه های بنی هاشم را روایت کند.
سوگواره غربت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در ایام عزای آل الله، سوگواره ای برپا می شود تا روایتگر حدیث غربت در کوچه های بنی هاشم شود.

در موسم عزای فاطمی که عالم و آدم نوحه کنان بر سر و سینه می زنند، سوگواره حدیث غربت، روایتگر هنگامه ی غوغا در کوچه های بنی هاشم شده و خاک قدوم عزادارن حضرت مادر را توتیای چشم خون فشان می کند.

مسجد الرسول(ص)، خانه امیرالمؤمنین(ع)، خانه اصحاب، باغ فدک، قبرستان بقیع، ماجرای مباهله، سقیفه بنی ساعده، بازار مدینه و کوچه بنی هاشم در این سوگواره، در برابر دیده گان پر از اشک عاشقان فاطمی جلوه نمایی می کنند تا فضایی متفاوت از زندگانی حضرت صدیقه (س) و فضای پرغربت شهر مدینه، واگویه ای از غم و اندوه عاشقان آل الله را روایت کنند.

در این غمکده عشق که میعادگاه سالانه ده ها هزار عاشق فرهنگ فاطمی و مزین به قدوم مراجع عظام تقلید است، نمایشگاهی از برترین کتب فاطمی، اعتقادی و حدیثی با تخفیف 70درصد برای سادات از سلاله پاک فاطمی و 50درصد برای عاشقان آل الله گردآوری شده است.

«سوگواره حدیث غربت در کوچه های بنی هاشم» در میدان معلم، جنب مسجد حضرت خدیجه و از 2 تا 12 اسفندماه از ساعت 18 تا 24 انتظار قدوم عاشقان آل الله را می کشد.

خرید حضوری کتاب با بن کتاب تا سقف یک میلیون ریال و با ارائه کارت شناسایی، کد ملی و شماره تلفن همراه در این سوگواره تدارک دیده شده است.

عاشقان فاطمی می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به آدرس کانال تلگرام این سوگواره به نشانیhttps://t.me/dalile_ma مراجعه نمایند./872/ت303/ج

 

ارسال نظرات