۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۴۸۱۸۵۲
شیخ نعیم قاسم:

حضور در سوریه تاثیری بر آمادگی جهت نبرد با صهیونیست‎ها ندارد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که حضور این حزب در سوریه، بر آمادگی جهت جنگ احتمالی با رژیم صهیونیستی ندارد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در اختتامیه دوره فرهنگی در مجتمع حضرت مجتبی(ع) گفت: مشارکت حزب الله در سوریه هیچ تاثیری بر آمادگی جهت نبرد احتمالی اشغالگران صهیونیستی ندارد و به کسانی که گمان می کردند با حضور در سوریه ضعیف می شویم، تأکید می کنیم که قدرت ما با حضور در سوریه بیشتر شد و تجربه های جدیدی کسب کردیم.

وی افزود: ما در سوریه با انواع جدیدی از نبرد آشنا شده و مقاومت از جنگ و گریز به حضور در مناطق و آزادسازی آنها انتقال یافته است. 

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: مقاومت در سوریه از امکانات مختلف فردی، عادی، متوسط و سنگین استفاده می کند، بنابراین تجربه زیادی از مواضع شرافتمندانه در مقابله با تکفیری های وابسته به رژیم صهیونیستی در سوریه کسب کردیم.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه لبنان در برابر فرصت مهمی جهت تکمیل دولت قرار دارد، اظهار داشت: قانون جدید انتخابات می تواند بسیاری از پیچیدگی های کنونی را حل کند. این قانون باید به دور از هرگونه کشمکش های سیاسی و سوء استفاده از آن تصویب شود تا شاهد انتخابات عادلانه و مشارکت واقعی مردم باشیم.

وی آزادی حلب را مقدمه راه حل سیاسی در سوریه خواند و ادامه داد: آزادی حلب سبب گشوده شدن دروازه های راه حل سیاسی شد زیرا تروریست ها و حامیان بین المللی آنان از این شکست به شدت ناامید شده و خسارت های فراوانی به دلیل شکست های پی در پی متحمل می شوند.

معاون دبیرکل حزب الله تأکید کرد که معادله در سوریه واضح شده و دشمنان نمی توانند معادله خود را اجرا کنند. آنان تنها می توانند راه حل را به تعویق بیندازند اما هیچ دستاوردی بدست نخواهند آورد./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات