۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۴۸۱۸۴۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ملتي كه تابع ولايت فقيه است، آشتي ملي برايش معنا ندارد

عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: ملتي كه تابع ولايت فقيه است، آشتي ملي برايش معنا ندارد چرا كه ملت ما با كسي قهر نبوده است كه آشتي كند.
حجت الاسلام لائيني، امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدي‌لائيني، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا اظهار داشت: ملت ما همواره تابع ولايت فقيه است و در همه مراحل اين انقلاب و نظام با ولايتمداري از گردنه هاي سخت عبور كرده است.

وي افزود: ملت بزرگ ایران در صحنه های مختلف این انقلاب با حضور در صحنه خود نشان دادند كه تابع ولايت فقيه هستند و هيچ گونه زاويه اي را با رهبري قبول ندارند و با افرادي كه با ولايت فقيه زاويه دارند، برخورد مي كنند و اين مسأله را در فتنه 88 اعلام كردند و نشان دادند.

امام جمعه نكا در ادامه سخنان خود گفت: زمزمه‌هاي آشتي ملي كه اين روزها از سوی برخي از افراد بر سر زبان ها افتاده است و پررنگ شده است، تلاشي براي نفوذ دوباره فتنه‌گران به ميدان است كه مردم ما به هيچ عنوان به افراد يكه فتنهه كردند و در جامعه عاشوراي حسيني را زيرسؤال بردند؛ آشتي ندارند.

حجت‌الاسلام محمدي‌لائيني ادامه داد: مردم ما تا زماني كه فتنه‌گران توبه نكنند، ميداني براي فتنه گران باز نمي‌كنند و اجازه نمي دهند كه اين افراد آزادانه به فتنه گري و انتشار افكار خود در جامعه اقدام كنند.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها اعلام كردند افرادي كه در فتنه 88 خواسته يا ناخواسته با فتنه گران و آناني كه در فكر آسيب رساندن به نظام و انقلاب بودند، همراهي كردند؛ اگر برگردند و اظهار ندامت كنند، از سوی مردم بخشيده مي شوند اما اين افراد توجه نكردند و حتي اظهار پشيماني از كرده هاي خود نداشتند.

امام جمعه نكا بيان داشت: از سال 88 تاكنون غريب به 7 سال گذشته است اما فتنه‌گران از كرده خود پشيمان نشدند و توبه نكردند و بنابراین از سوي مردم هم بخشوده نمي شوند و تا مادامي كه اين اظهار ندامت و پشيماني آنان براي مردم اثبات نشود، مردم آنان را فتنه گر مي‌پندارند و آشتي  در اين راستا معنا ندارد.

حجت‌الاسلام محمدي‌لائيني افزود: اين افرادي كه سال هاي قبل با فتنه همراهي كردند اين روها زمزمه آشتي ملي سردادند و مي‌خواهند با آشتي ملي، حيثيت پيداكنند، بازگردند و جايي براي بازگشت پيدا كنند؛ در حالي كه مردم ما بصير و بيدار هستند و ميداني براي فتنه گران باز نمي‌كنند.

وي ادامه داد: در راستاي زمزمه‌هاي آشتي ملي هم رهبر معظم انقلاب سخنان شيوايي داشتند و  فرمودند: مگر مردم با هم قهر هستند كه آشتي كنند ما هم بر آن عقيده هستيم و اعتقاد داريم هرگز افراد ي كه انسان هاي بي گناه  را كتك زدند، هتك حرمت به عاشورا كردن و به مقدسات توهين كردند و از كرده خود پشيمان نيستند، بخشوده نمي شوند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود افزود: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با افرادي كه در سال 88 به عاشوراي حسيني اهانت كردند و با قساوت، جوان بسيجي را كتك زدند؛ قهر هستند و هرگز با اين افراد آشتي نمي‌كنند.

حجت‌الاسلام محمدي‌لائيني خاطر نشان كرد: افرادي كه كارگردان فتنه 88 در ايران بودند اكنون زمزمه آشتي ملي سردادند تا به دامان ملت برگردند و نفوذ كنند؛ بدون اينكه توبه و عذرخواهي كنند؛ و اين افراد بخشوده نمي شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران گفت: اين افراد كه با فتنه همراهي كردند و در حق ملت ايران و اسلام جفا كردند؛ اگر به اشتباه خود پي ببرند و اظهار پشيماني كنند؛ برگردند و مردم مي‌پذيرند و ملت ايران در صورتي آنان را مي بخشند كه از كرده خود پشيمان باشند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران ثابت کردند که تابع محض ولایت و رهبری هستند، بیان داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال صحنه ای از حضور حماسه ساز ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بود.

امام جمعه نکا با اشاره به این که مردم کشورمان در همه صحنه های انقلاب حضوری پررنگ داشتند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی خیال می کردند با فشار و تحریم های اقتصادی می توانند ملت ایران از انقلاب و نظام جدا کنند، اما با هوشیاری مردم این طرح آنها نیز شکست خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با حضور در صحنه ملت بزرگ ایران حفظ شد، تصریح کرد: تا زمانی که مردم در صحنه حاضر هستند دشمنان نمی توانند کوچکترین ضربه ای به انقلاب اسلامی وارد کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان و مردم باید مراقب توطئه نفوذ دشمنان انقلاب اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از هر روزنه ای برای نفوذ در نظام اسلامی استفاده خواهند کرد که بهترین راه برای مقابله با این توطئه دشمن، تقویت مبانی دینی و انقلابی در کشور است./202/1317/ب1

ارسال نظرات