۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۴۸۱۸۳۳
معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق خرمشهر خبر داد؛

بررسی معضلات اجتماعی خرمشهر در شورای تحقیق مدرسه

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر با اشاره به راه اندازی شورای تحقیق مدرسه از بررسی معضلات اجتماعی شهرستان خرمشهر به صورت فعالیت های پژوهشی در این شورا خبر داد.
مدرسه علمیه

حجت الاسلام یوسف شاه ملکی، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ارسال 4 مقاله به جشنواره علامه حلی استانی در نیمسال اول تحصیلی ابراز داشت: طلاب در نیسمال دوم تحصیلی 15 مقاله علمی ـ پژوهشی را به این معاونت ارائه کردند.

معاون پژوهش مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر با بیان اینکه کارگاه های پژوهشی طلبه ها روزهای چهارشنبه با حضور اساتید و پژوهشگران مدرسه فعالیت دارد، افزود: در این کارگاه هر کدام از طلبه ها تحقیقات و پژوهش های خود را  در کارگاه ارئه و به نقد آن پرداخته می شود و همچنین هر دو ماه دروس تحقیق و پژوهش و مطالب به روز تحقیق را با حضور اساتیدی از اهواز و قم برگزار می کنیم.

این مقام مسؤول با اشاره به تشکیل شورای تحقیق از یک ماه پیش در مدرسه اظهار داشت: این حوزه بنا به خواسته متولی آن در راستای تحقیق و پژوهش گام برمی دارد و نخستین اقدام این شورا پس از معرفی اعضا بررسی موضوعات اجتماعی با توجه به معضلات روز است.

حجت الاسلام شاه ملکی با بیان اینکه شورای تحقیق مدرسه نخستین موضوع را به طلاق اختصاص داد، گفت: عوامل بررسی طلاق در خرمشهر مورد بررسی قرار می گیرد و در این باره به دادگاه های خانواده مراجعه و با کارشناسان مباحثه هایی صورت گرفت که در پایان چنین تحقیقاتی را به صورت کتابچه در اختیار عموم و طلاب قرار خواهیم داد.

وی به برگزاری دوره بینش مطهر در تابستان سال آینده اشاره و عنوان کرد: 64 طلبه صورت رسمی و 25 طلبه به صورت غیررسمی در مدرسه به تحصیل اشتغال دارند که طلبه های غیر رسمی با توجه به سن بالا در تایم بعد از ظهر جهت استفاده از کلاس های علمی مدرسه حضور می یابند.

معاون پژوهش مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر افزایش تعداد مقالات، تألیف یک کتاب از سوی طلاب مدرسه را ایده های معاونت برای سال تحصیلی جدید عنوان کرد./303/9456/ب1

ارسال نظرات