۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
کد خبر: ۴۸۱۸۲۵
مسؤول دفتر نمايندگي ولى فقيه سپاه قرچک؛

دشمن در صدد تضعیف جایگاه ولایت فقیه است

مسؤول دفتر نمايندگي ولى فقيه در سپاه قرچک با بیان این که در جنگ نرم، دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه است، گفت: يكي از روش‌هاي دشمن تبلیغ اسلام بدون روحانیت است که اگر هوشیاری در اين زمينه نباشد، نظام اسلامی دچار انحراف خواهد شد.
حسين عبدالله پور قرچك حسين عبدالله پور قرچك

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، كارگاه توانمندسازى مقابله با جنگ نرم روز شنبه با حضور فرهنگیان شهرستان قرچك در آموزشگاه «داورزنى» اين شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسين عبدالله پور، مسؤول نمايندگي ولى فقيه در سپاه قرچک در اين كارگاه، گفت: برای ارزيابي عملكرد آموزش و پرورش باید ابتدا جامعه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی بعد از خانواده تأثیرگذارترین محل را محیط مدرسه دانست و تشریح کرد: اگر فرهنگیان در جنگ نرم تجهیز شوند، قطعاً گام مؤثری در تربیت دینی فرزندان و به طبع اصلاح و تعالی جامعه برداشته خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالله پور با بيان اينكه ريشه همه منکرات، غفلت و  شهوت است، گفت: راه درمان زشتي ها، تقوا و راهکار عملیاتی مقابله با تهدیدات نرم دشمن، استفاده از استعدادها و صفات عاليه انسان مثل علم، توانايى، قدرت و شجاعت است.

وي ایده حاکمیت را نقطه کانون جنگ نرم مطرح كرد و افزود: به اذعان غربي ها امروز در جنگ نرم با جمهوری اسلامی، ایدئولوژی اسلام ناب محمدی آنها را تهدید می کند.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در بسيج قرچك با اشاره به اينكه در جنگ نرم، دشمن به دنبال تضعیف جایگاه حاکمیت در نظام اسلامی یعنی تضعیف ولایت فقیه است، بيان كرد: دشمن برای تحقق تضعیف اراده ملت ایران‌ در صدد تغییر ذائقه ها است.

وي ادامه داد: دشمن براي تغيير ذائقه ها با ابزار گوناگون از جمله ماهواره ها، شبکه ها و شایعه پراکنی‌ها كه همان ناتوی فرهنگی است وارد ميشود.

مسؤول امور روحانيون سپاه قرچك با تشريح سیاست های ایدئولوژی زدایی دشمن، خاطرنشان كرد: يكي از روش‌هاي دشمن تبلیغ اسلام منهای روحانیت است که اگر هوشیاری و هوشمندی نباشد در نظام اسلامی انحراف صورت می‌گیرد و سبب تحریف آرمان‌هاي حضرت امام(ره) می شود.

وي با هشدار به اينكه اگر پيروزي دشمن در جنگ نرم محقق شود، گفت: در اين صورت پیروی از اسلام ناب محمدی كمتر خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالله پور تبلیغ اسلام رحمانی به جای اسلام ناب محمدی را از ديگر حربه هاي ایدئولوژی زدایی دشمن مطرح كرد و گفت: مصداق آیه شریفه «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» اسلام با طاغوت و استکبار هیچ میانه‌ای ندارد و مهرباني با دشمن با روح اسلام سازگاری ندارد.

مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه 15 خرداد در پايان با بيان اينكه دشمن به دنبال اسلام هراسی در جنگ نرم است، ياد آور شد: دشمن، اسلام را خنثی، خشک، بی روح، افراطی گر و ضد آزادی معرفی می کند در حالی که اسلام ناب محمدی دین مدارا، رأفت، صلح، امنیت و آرامش است./804/202/ب2

ارسال نظرات