۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۸۱۸۱۵
در جلسه کمیسیون سیاسی مجلس خبرگان مطرح شد؛

گزارش وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان

وزیر اطلاعات گزارشی از فعالیت‌های این وزارت و اقدامات اخیر سربازان گمنام امام زمان در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در آستانه 22بهمن ارائه داد.
جلسه کمیسیون سیاسی خبرگان

‌ به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه کمیسیون‌های «سیاسی _ اجتماعی» و «حراست و پاسداری از ولایت فقیه» مجلس خبرگان رهبری، صبح و عصر پنجشنبه 28 بهمن در قم برگزار شد.

در جلسه کمیسیون سیاسی _ اجتماعی که جلسه شانزدهم و هفدهم این کمیسیون از زمان آغاز بکار دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری بود، پیرامون اهم مسائل داخلی، بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه که با حضور اعضا و ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی از ساعت 8 آغاز و تا ساعت 12 به طول انجامید نخست حجت الاسلام و المسلمین علوی(وزیر اطلاعات) که عضو کمیسیون سیاسی _ اجتماعی مجلس خبرگان نیز هست گزارشی از فعالیت های وزارت اطلاعات و اقدامات اخیر سربازان گمنام امام زمان(عج) در خنثی سازی توطئه های دشمنان در آستانه راهپیمایی 22بهمن ارائه داد.

کمسیون سیاسی - اجتماعی همچنین موضوع انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و در ادامه، مطالبات خبرگان رهبری در حوزه مسائل اقتصادی(اقتصاد مقاومتی؛ مشکلات معیشتی) و فرهنگی(فضای مجازی) را مورد بحث و گفتگو قرار داد.

بعدازظهر پنجشنبه همچنین جلسه کمیسیون «حراست و پاسداری از ولایت فقیه» مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد.

در جلسه پنجم کمسیون حراست و پاسداری از ولایت فقیه، گزارش کارگروه‌های این کمیسیون و روند تشکیل جلسات کارگروه‌ها توسط آیات حیدری آل کثیر، توکل و حجت الاسلام والمسلمین فرحانی ارائه و مقرر شد جمع بندی نهایی کارگروهها پس از تأیید رئیس و اعضای کمیسیون به هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تقدیم شود.

این کمیسیون 7عضو اصلی و 3 عضو علی البدل دارد و آیت الله عالمی ریاست آن را بر عهده دارند./1323/ 101/ص

ارسال نظرات