۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۸۱۸۰۲
مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین ایوان:

مباحث اخلاقی در مدارس علمیه در اولویت است

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان ایوان گفت: توجه به اخلاق و مباحث اخلاقی از اولویت های مهم این مدرسه می باشد، چرا که طلبه با رشد علمی طلاب به رشد تهذیبی و اخلاقی آنان وابسته است. باید نگاه ما به برنامه های قرآنی بسیار ویژه و اساسی باشد تا ان شاء الله بتوانیم طلاب مهذب و اخلاقی و علمی تحویل جامعه دهیم.
تهذیب نفس

حجت الاسلام  محمدحسن فریادی، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان ایوان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، با تاکید بر ضرورت توجه به تهذیب و اخلاق طلاب، اظهار داشت: توجه به اخلاق و مباحث اخلاقی از اولویت های مهم این مدرسه است، چرا که طلبه با رشد علمی طلاب به رشد تهذیبی و اخلاقی آنان وابسته است.

وی افزود: برنامه های مختلفی را برای طلاب در نظر داریم تا در بازده زمانی کوتاهی بتوانیم در خصوص مباحث اخلاقی و تهذیبی قدم های خوبی را برداریم و نباید از این مهم غافل شویم و به اخلاق نگاه جنبی و حاشیه ای داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان ایوان با اشاره به این که نباید در خصوص موفقیت های اخلاقی و تهذیبی، از قرآن و نکات قرآنی غافل بمانیم، ابراز داشت: باید نگاه ما به برنامه های قرآنی بسیار ویژه و اساسی باشد تا ان شاء الله بتوانیم طلاب مهذب و اخلاقی و علمی تحویل جامعه دهیم./879/303/ب1

ارسال نظرات