۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۴۸۱۷۹۹
معاون پژوهش حوزه علمیه برادران ایلام:

خدمت صادقانه سبب دلگرمی مردم خواهد شد

معاون پژوهش حوزه علمیه برادران ایلام گفت: در غدیر خم هم وقتی امیرالمومنین(ع) انتخاب و معرّفی شد خداوند متعال اعلام فرمود که از این به بعد فقط از من بترسید و گرنه عذاب من دردناک است چون نعمت من را پاس نداشته اید.
سلیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت‌الاسلام محمدحسین سلیمی، معاون پژوهش حوزه علمیه برادران ایلام، امروز در جمع طلاب مدرسع علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام، با اشاره به آیه ۶۸ سوره اعراف، اظهار داشت: قرآن فرموده است به یاد آورید که کجابودید؟ و کجاهستید؟ به یاد بیاورید که در موقعیتی بودید که از هرچیزی می ترسیدید و ما شما را موفق کردیم تا به شرایط مناسبی رسیدید.

وی با بیان اینکه نعمت های الهی براساس سنن الهی جاری است، خاطر نشان کرد: بررسی عوامل صعود و سقوط نعمت ها و امت ها مورد تاکید و نظر قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام سلیمی در ادامه سخنانش یادآور شد: الان چیزی که جامعه می طلبد این است که ما باید از این نعمت الهی یعنی نظام جمهوری اسلامی پاسداری و حمایت کنیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه برادران ایلام گفت: در غدیر خم هم وقتی امیرالمومنین(ع) انتخاب و معرفی شد خداوند متعال اعلام فرمود که از این به بعد فقط از من بترسید و گرنه عذاب من دردناک است چون نعمت من را پاس نداشته اید.

حجت‌الاسلام سلیمی همچنین حضور پرشور مردم را در راهپیمایی 22بهمن بسیار عالی دانست و گفت: آنها با این حضور عظیم شان، جواب یاوه گویی های دشمن دیرین نظام و انقلاب را دادند.

وی در پایان خدمت صادقانه و عملکرد مناسب مسؤولان نظام و متولیان فرهنگی عامل دلگرمی وحضور مردم در صحنه های انقلاب دانست و تاکید کرد: اگر مسؤولان به صداقت کامل به انجام امور خود بپردازند، مردم نیز از آنها در تمام جهات حمایت خواهند کرد./879/203/ب1

ارسال نظرات