۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۸۱۷۷۱
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

آشتی ملی بهانه ای برای خروج از حصر حرمت شکنان است

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری گفت: آشتی ملی بهانه ای است تا در آستانه انتخابات فتنه گران بدون ابراز پشیمانی از گذشته خود از حصر آزاد شوند تا در انتخابات آینده دوباره اتفاقات سال ۸۸ را تکرار کنند.
حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به موضوع آشتی ملی، گفت: مردم مگر با یکدیگر قهر هستند که آشتی کنند؟! ملت ما با یکدیگر مشکلی ندارند و در نهایت اتحاد انسجام به سر می برند.

وی با بیان اینکه این ملت تنها با فتنه گرانی که در سال ۸۸ به ارزشهای مردمی و مقدسات دینی توهین و به جوان بسیجی تعرض کردند قهر هستند، تصریح کرد: کسانی که در سال 88 به این ملت و اعتقادات آنها توهین کردند در میان این ملت جایی نداشته و نخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری افزود: آشتی ملی حرف احقانه ای است که عده ای آن را طرح کرده اند، آشتی ملی بهانه ای است تا در آستانه انتخابات فتنه گران بدون ابراز پشیمانی از گذشته خود از حصر آزاد شوند تا در انتخابات آینده دوباره اتفاقات سال ۸۸  را تکرار کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: حضور امسال مردم دلیل بر بی معنا بودن آشتی ملی و بیانگر این موضوع بود که با وجود تمام مشکلات مردم همچنان پشت انقلاب خود ایستاده اند و با یکدیگر منسجم در برابر دشمن قرار دارند.

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم ایران در جایی که پای اسلام، ایران، استقلال و ایستادگی مقابل دشمن در میان است، با همه‌ وجود ایستاده و با یکدیگر متحد و مجتمع هستند، افزود: اختلاف نظر و اختلافات سیاسی یک امر عادی است، اما برخی دوست دارند این مسائل را نیز بزرگ جلوه دهند.

وی بیان اینکه آن عده که با اصل انقلاب مخالف بودند و می‌گفتند انتخابات بهانه است عده‌ای معدودی بودند و هدف آنها اصل نظام است، بیان داشت: این عده در برابر ملت بزرگ و منسجم ایران قلیل بودند، ملت در نهایت همدلی و همراهی با یکدیگر قرار دارند و هیچ گاه از هم جدا نخواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری تعبیر «آشتی ملی» را دارای یک سلسله اهداف مغرضانه برای ضربه به نظام و ملت ایران دانست و گفت: این گونه تعابیر با هدف ضربه به اتحاد ملت بزرگ ایران صورت می گیرد و هیچگاه نتیجه نداده و از این پس نیز نتیجه نخواهد داد./854/302/ب2

ارسال نظرات