۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۸۱۷۴۲
امام جمعه آمل:

ملت ایران با فتنه گران آشتی نمی کنند

امام جمعه ‌آمل با بیان این که ملت ایران با فتنه گران آشتی نمی کنند، گفت: مردم با فتنه گران 88 قهر هستند و هرکس فتنه گران را محکوم نکند خائن و محکوم است.
امام جمعه‌ آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در دیدار جمعی از مردم و فعالان فرهنگی و اجتماعی آمل با بیان این که شهادت شهید مدافع حرم مصطفی زال نژاد داشتیم که مردم حضور پرشکوهی در مراسم تشییع پیکر این شهید عزیز داشتند، گفت: شهدای عزیز افتخاری ماندگار و ارزشمند برای همه ما هستند.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم نیز در امتداد شهدای هشت سال دفاع مقدس به ایثار و فداکاری های ارزنده ای پرداختند و مجاهدت های والایی را در این مسیر صورت دادند.

امام جمعه آمل بیان داشت: شهدای عزیز جان های پاک خود را برای امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بر طَبَق اخلاص قرار داده و در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های اسلام و انقلاب قدم برداشتند.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: هر کس از تهران بیاید سخنرانی در آمل انجام دهد و  منزلت شهدا و حزب اللهی ها و وحدت و همدلی را بهم بزند پای آنان را قلم می کنیم.

امام جمعه آمل تصریح کرد: امسال مردم ما در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضوری ارزشمند داشتند و اگر مردم گله مند هستند با تبعیض، کم کاری و بی اعتنایی به مشکلات میانه ای ندارند.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که خدمت به مردم برکات و دستاوردهای ارزنده ای دارد، گفت: ضرورت دارد مدیران با تمام وجود و بهره گیری از ظرفیت ها به دنبال خدمت رسانی شایسته به مردم باشند.

وی با بیان این که ملت ایران با فتنه گران آشتی نمی کنند، گفت: مردم با فتنه گران 88 قهر هستند و آشتی نمی کنند و هر کس فتنه گران را محکوم نکند خائن و محکوم است.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهار داشت: مدیران کشور باید به فکر مردم بوده و در این مسیر تلاش های ارزشمندی صورت دهند که درخواست داریم در راستای بهبود وضعیت اهتمام ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه آمل ادامه داد: دولت امید ضعیف ترین دیپلماسی را داشته است که آقایی ما را دو دستی تقدیم کردند و هیچ چیزی عایدمان نشد که ضرورت دارد دقت و توجه شایسته ای صورت گیرد و درخواست داریم رسانه ها و اهالی خبر نگاه دیپلماسی را جدی بگیرند.

وی با بیان این که عزت و اقتدار نظام اسلامی به برکت خون های پاک شهدا است که باید قدردان باشیم، تصریح کرد: دولت می تواند گرفتاری ها و مشکلات را حل کند که دیگر سیاه نمایی جایی ندارد.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: ما دولتی سالم و شجاع می خواهیم که نگاه ما به دولت حمایت، تذکر و انتقاد است و ضروری است تا اهتمام ویژه ای برای رفع مسائل و مشکلات کشور صورت گیرد./1314/202/ب2

ارسال نظرات