۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۸۱۷۴۰
امام جمعه گتوند:

آشتی ملی ایده شکست خوردگان برای بازی با حیثیت نظام اسلامی است

امام جمعه گتوند طرح آشتی ملی را بازی با حیثیت و آبروی نظام اسلامی و تلاش برای نجات سرکردگان منزوی فتنه از سوی شکست خوردگان نطام اسلامی دانست.
اینفو گرافیک_ آشتی ملی

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شکست و عدم مقبولیت مردمی عده ای در ساختار سیاسی نظام اسلامی اظهار داشت: اینگونه افراد پس از عدم توفیق در زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به دنبال آن هستند که با مطرح کردن طرح آشتی ملی منزلتی برای خود دست و پا کنند.

امام جمعه گتوند با بیان اینکه فرار از پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مخالفان در پایان عمر دولت کنونی هدف دیگر طرح آشتی ملی است، عنوان کرد: بیان چنین مطالبی بازی با حیثیت و آبروی نظام اسلامی است و چنین بازی سیاسی و پیگری اهداف حزبی و گروهی قلمداد می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند ادامه داد: حضور ملت در موضع های حساس انقلاب اسلامی جهت اثبات وفاداری به نظام اسلامی و احساس انسجام مردم پیرامون محور ولایت بزرگترین دستاورد نظام اسلامی است.

حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به اینکه گروه های داعیه دار قدرت در انتخابات پیش رو چیزی برای گفتن و عرضه ندارند، افزود: در مسأله اقتصاد و سیاسی عزتی حاصل نشد و برجام تنها دستاورد این دولت نیز فاقد هیچ گونه ضمانت اجرایی از سوی آمریکا و اروپا است.

وی با بیان اهداف سیاسی و انتخاباتی نهفته در طرح آشتی ملی اظهار داشت: نجات سرکردگان منزوی فتنه به نتیجه ای نخواهد رسید و یکپارچگی در نظام اسلامی با محوریت ولایت فقیه خارچشم دشمنان است که قطعا در انتخابات پیش رو حضور پرشور ملت برای دفاع از انقلاب اسلامی را شاهد خواهیم بود.

امام جمعه گتوند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در صورت صحت امضای قراردادهایی در منزل سفیر سوئد باید خاطرنشان کرد که چنین اقدامی خارج از عرف دیپلماسی و جامعه بین الملل و نشان دهنده خاری و ذلت است؛ چرا که ثبت چنین معاهده های رسمی در سفارتخانه ها سبب سرافکندگی و سرشکستگی سیاست دولت تدبیر امت محسوب می شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند ابراز داشت: نباید به صورت ذلیلانه در سفارتخانه ها قراردادهایی منعقد کنیم زیرا تداعی کننده بی اعتمادی کشور است و توبیخ و برخورد با چنین وزرایی که سرشکستگی را به بار آوردند از سوی مجلس شورای اسلامی ضروری است.

حجت الاسلام شاه آبادی در پایان با اشاره به گلایه مندی مردم از عملکرد دولت تدبیر و امید اظهار داشت: به مطالبات رهبری عمل نشد و دولت هیچکدام از تعهدات وعده داده شده را محقق نکرد؛ چرا که مردم در انتخابات براساس وعده ها رأی می دهند./9456/302/ب1

ارسال نظرات