۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۸۱۷۳۹
امام جمعه دزفول:

لبیک مردم به ندای رهبری زیباترین شکل آشتی ملی است

امام جمعه دزفول با بیان این که مردم کسانی که مورد حمایت دولت جدید آمریکا هستند، آشتی نخواهند کرد و به قهری بین آنها وجود دارد افتخار می کنند، گفت: لبیک مردم به ندای رهبرمعظم انقلاب اسلامی و حضور در صحنه های همچون 22 بهمن زیباترین شکل ممکن تجلی آشتی ملی است
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم غیور آذربایجان بیانگر پیام های فراوانی برای مردم و مسؤولان است، ابراز داشت: همه در تبیین فرمایشات ولی امر مسلمین، تحلیل درست آنها و عدم سوء استفاده ابزاری دقت و هوشیار باشند.

وی ادامه داد: بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی باید صحیح، فارغ از تعصب، روشن و واضح تبیین و در مسائل روز جهان اسلام و کشور مطابقت دهیم و با توجه به مسائل جامعه عملیاتی و کاربردی شوند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان این که آشتی ملی یعنی مردمی که با یکدیگر اختلاف دارند آشتی کنند، ادامه داد: ملت ایران در 22 بهمن ماه به زیباترین شکل ممکن آشتی ملی را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه دزفول با اشاره به این که دشمنان تصریح می کنند که ملت ایران با ندای رهبرمعظم انقلاب در صحنه ها حاضر می شوند و حماسه ای عظیم و بی بدیلی را همچون 22 بهمن ماه رقم می زنند، گفت: حضور امسال مردم در 22 بهمن از جنبه شعرها و حضور علیرغم همه مشکلات گرانی، تورم، رکود متفاوت بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به جایگاه مخالفان و فتنه گران سال 88 در میان مردم و نظام انقلاب اسلامی، بیان داشت: مردم کسانی که مورد حمایت دولت جدید آمریکا هستند، آشتی نخواهند کرد و به قهری که بین آنها وجود دارد، افتخار می کنند.

وی با بیان این که اقتدار و عزت ملت ایران به سبب اعتقادات و مبانی دینی است، افزود: هرکسی که در دایره نظام و انقلاب باشد و خطوط قرمز را رعایت کند مورد حمایت ملت قرار می گیرد./9453/302/ب1

ارسال نظرات