۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۸۱۷۳۴
عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

مناطق حامی مقاومت در اوج محرومیت قرار دارند

یکی از اعضای مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از بی توجهی دولت به مناطق حامی مقاومت ابراز تأسف کرد.
حجت الاسلام شیخ عباس زغیب از روحانیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس زغیب عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد که ملت لبنان خاستگاه هر نوع عمل مقاومتی در برابر اشغالگری به شمار آمده و هیچگاه به ذلت و خواری تن نخواهد داد.

وی افزود: ملت لبنان به هیچ کس اجازه نمی دهد به کرامت آن توهین کرده و خاکش را اشغال کند. این ملت به مسؤولانی نیاز دارد که توجه ویژه ای به کشور داشته باشند، فقیران را در نظر بگیرند، موسسات دولتی را فعال کنند، فرصت شغلی را در اختیار جوانان قرار دهند و شرایط زندگی کریمانه را برایشان فراهم کنند.

شیخ عباس زغیب از عملکرد دولت در مناطق محروم و حامی مقاومت انتقاد کرد و بیان داشت: برخی مناطق که با قدرت در برابر دشمن ایستاده اند، در اوج محرومیت قرار دارند و دولت و گروه های سیاسی هیچ توجهی به آنها نمی کنند. مردم این مناطق نیز اعلام کرده اند که با محرومیت ها همانند اشغالگری مبارزه خواهند کرد.

این روحانی لبنانی ادامه داد: خطر فقر و محرومیت از اشغالگری سخت تر است بنابراین از دولت می خواهیم به شعار بسنده نکرده و حضور عملی داشته باشد. خاستگاه مقاومت به زمینه های ایستادگی نیاز دارد و مسؤولان باید این زمینه ها را فراهم کنند./980/ب903/د

محمدرضا جاسم زاده
ارسال نظرات