۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۸۱۷۲۲
روحانی اهل تسنن لبنان:

آرامش و ثبات لبنان مرهون جانفشانی شهدای مقاومت است

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان، سخنان دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید مقاومت را شجاعانه توصیف کرد.
شیخ ماهر عبدالرزاق

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پیامی از سخنان سید حسن نصرالله در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید مقاومت تقدیر کرد و افزود: سخنان دبیرکل حزب الله کاملا بین المللی بود و به بیان مشکلات ملت های عربی و اسلامی و راه های حل این مشکلات پرداخت.

وی تصریح کرد: مواضع سیاسی نصرالله نیز روشن و شجاعانه به شمار می آید و اعلام کرد که مساله فلسطین، اولویت فعالیت ها در نزاع با دشمنان امت است.

این روحانی اهل تسنن ملت های عربی و اسلامی را به توجه کامل به سخنان دبیرکل حزب الله فراخواند و اظهار داشت که این سخنان، واقعیت های کامل و دیدگاه روشنی از منطقه و جهان عرب و اسلام ارائه داد.

شیخ ماهر عبدالرزاق همچنین بر لزوم برگزاری مراسم های بزرگداشت شهدای مقاومت جهت آشنایی نسل های آینده با آنان تأکید کرد و ادامه داد: فرماندهان شهید مقاومت با جانفانشی، در برابر دشمن صهیونیستی و تکفیری ایستادند و روح آنان عامل امنیت و ثبات در لبنان است. آنان مردان بزرگی بودند که پیروزی را با فداکاری و اخلاص و قهرمانی به کشور هدیه دادند.

وی از مواضع رییس جمهور لبنان در حمایت از مقاومت اسلامی تقدیر کرد و خاطرنشان ساخت: میشل عون با حمایت از سلاح مقاومت ثابت کرد که لبنان به معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت نیاز دارد و با این معادله می توان کشوری قدرتمند ساخت.

رییس جنبش اصلاح و وحدت در بخش پایانی پیام، تصویب قانونن جدید انتخابات بر اساس نسبیت را خواستار شد و این قانون را عامل حفظ حقوق همه گروه های سیاسی لبنان و پایان بحران ها در این کشور توصیف کرد./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات