۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۸۱۷۱۳
امام جمعه بندرامام:

هدف از آشتی ملی بازگرداندن دوباره فتنه گران در جامعه است

امام جمعه بندرامام با اشاره به تلاش های فتنه گران برای باز کردن راه برای ورود آمریکا به نظام اسلامی گفت: هدف از آشتی ملی آن است که فتنه گران را که چه بسا در پی فتنه جدیدی باشند بدون توبه، اعتراف و جبران به صحنه بازگردانده شوند.
حجت الاسلام محمد تابش ، امام جمعه بندر امام خميني (ره)

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه آشتی ملی مطرح شده از فتنه گران سال 88 سرچشمه می گیرد، اظهار داشت: لیبرال های آمریکایی مدعی مسلمانی همچون نهضت آزادی و اصلاح طلبان افراطی ساختارشکن اکنون 7 سال پس از رنگ باختن حنایشان چنین موردی را مطرح می کنند.

امام جمعه بندرامام در پیش بودن انتخابات، کاهش شدید آراء، سردرگمی در جبهه اصلاحات و بهانه تهدیدهای آمریکا را دلایل طرح آشتی ملی عنوان کرد و افزود: چنین افرادی با ادعای دفاع از کشور و مقابله با تهدیدهای آمریکا آشتی ملی را مطرح می کنند و هدف از چنین اقدامی نادیده گرفته شدن فتنه گری ها، خیانت ها، جنایت ها و ضربه های فتنه گران از سوی مردم است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام گفت: هدف از آشتی ملی آن است که فتنه گران را که چه بسا در پی فتنه جدیدی باشند بدون توبه، اعتراف و جبران به صحنه بازگردانده شوند؛ هر چند که با آگاهی ملت ایران اینگونه اهداف محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام تابش با بیان اینکه فتنه گران در پی باز کردن راه برای آمریکا بودند، عنوان کرد: آشتی آنجایی مطرح می شود که پیش از آن قهری رخ داده باشد و ما قهر ملت با عده ای فتنه گر را داریم که رهبر معظم انقلاب در سخنانشان به چنین اموری اشاره کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انتخابات پیش رو نیاز به بصیرت کافی دارد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی بدون سرانجام و گلایه مندی های مردم باقی مانده است و از این لحاظ باید به کسانی رأی داده شود که مشکلات را حل و نه شعارهای فریبکارانه سر دهند.

امام جمعه بندرامام در پایان ابراز داشت: جبهه انقلابی اتحاد و انسجام خود را حفظ و بر نامزدهای مشخص و قابل قبول اتفاق نظر داشته باشد./9456/303/ب1

ارسال نظرات