۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۴۸۱۷۱۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تعبیر آشتی ملی طرحی انحرافی برای انتخابات آینده است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: تعبیر آشتی ملی طرحی انحرافی برای انتخابات آینده است و مطرح کنندگان این مسأله اهداف خاصی را دنبال می کنند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر به طرح موضوع آشتی ملی از سوی برخی ها در کشور اشاره کرد و گفت: طرح چنین مسائلی بهانه ای برای ورود به انتخابات سال آینده است.

وی با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری درباره طرح آشتی ملی، افزود: همان طور که ایشان فرمودند مردم با کسانی که در سال 88 به عاشورا اهانت کردند و با قصاوت، لودگی و بی حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند هرگز آشتی نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با بیان این که طرح شعار آشتی ملی در آستانه انتخابات هدفمند است، گفت: مردم کشورمان ثابت کردند که به این گونه طرح ها توجهی نمی کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تعبیر آشتی ملی طرحی انحرافی برای انتخابات آینده است، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان هیچ گاه با هم قهر نبودند که امروز بخواهند با هم آشتی کنند و مطرح کنندگان این مسأله اهداف خاصی را دنبال می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معملی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با حضور بی نظیر و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند با همه توان و قدرت در خط انقلاب اسلامی حضور دارند، تصریح کرد: این ملت با بصیرت ثابت کردند که همچنان پیرو ولایت و رهبری هستند و در مسیری که ایشان تعیین می کنند گام بر می دارند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آنهایی که امروز محصور هستند اگر همان زمان آمده بودند و اعلام برائت می کردند و می گفتند این ها از ما نیستند مسأله دیگری بود، افزود: اما این آقایان چنین کاری نکردند و برخی خواص نیز با سکوت خود نیز با فتنه گران همراهی کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آشتی ملی هیچ معنایی ندارد، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در حماسه نهم دی سال 88 ثابت کردند فتنه گران از صف مردم جدا هستند و در صف دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که مقام معظم رهبری در پی زیاده گویی های رییس جمهور جدید آمریکا علیه ایران اسلامی از مردم خواستند که در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ اظهارات سخیف ترامپ را بدهند، تصریح کرد: مردم کشورمان نیز با خلق حماسه ای بی نظیر مشت محکمی بر دهان بدخواهان انقلاب اسلامی زدند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امام راحل و مقام معظم رهبری، هرچه که رهنمود می دهند، تنها مبتنی بر رهنمود های اصل اسلام و مکتب نورانی اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، دین و ارزش های اسلامی را به صحنه جامعه بازگرداند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ترفند تهدید و جنگ مقامات آمریکایی علیه کشورمان، افزود: مسؤولان کشورمان هوشیار باشند که فریب سیاست های حیله گرانه آمریکایی ها را نخورند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان خبری با بیان این که مسؤولان همه همت خود را صرف حل مشکلاتی همچون بیکاری، رکود، گرانی و تبعیض کنند، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم ترین مشکلات و دغدغه های مردم مسائل معیشتی است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این مسؤولان از شعار دادن پرهیز کنند، بیان داشت: امروز میزان بیکاری در کشورمان نگران کننده و مسؤولان باید برای رفع این معضلات فکری بکنند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز مردم از برخی تبعیض ها و مشکلات اقتصادی موجود در کشور به شدت گلایه دارند، تصریح کرد: اما با توجه به همه این مشکلات موجود مدافع حقیقی انقلاب هستند و این حضورشان برای اصل انقلاب است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان همه توان خود را به کار گرفتند تا با ایجاد تحریم های اقتصادی و بروز مشکلات معیشتی زمینه فاصله میان مردم و حکومت را فراهم کنند، بیان داشت: این ملت هوشیارتر از هر زمان دیگری در دفاع از انقلاب حاضر هستند و این وظیفه مسؤولان است قدردان این تلاش های مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که عده ای همواره تلاش کردند با ناامید کردن مردم از حضور در صحنه و حمایت های آنها از انقلاب اسلامی بکاهند، تصریح کرد: مردم کشورمان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت کردند هیچ توجهی به یاوه گویی های دشمنان ندارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران خود صاحب عقل و اراده پولادین هستند و دشمنان نمی توانند به آنها مسیر نشان دهند چون مسیر اصلی مردم خط انقلاب، امام و رهبری است، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان همان طور که در 22 بهمن حماسه آفریدند با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات سال آینده دشمن شکن خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمنان از همین الآن در تلاش هستند با طرح ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام اسلامی زمینه حضور کمرنگ مردم در انتخابات سال آینده را فراهم کنند، تصریح کرد: مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده فریب این توطئه جدید دشمنان را نخورند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم کشورمان ثابت کردند که به طرح های خارجی توجهی نمی کنند و همواره گوش به فرمان ولی فقیه گام بر می دارند، بیان داشت: مسؤولان کشور نیز باید با رفع مشکلات معیشتی مردم زمینه را برای رفع دغدغه های مردم فراهم کنند.

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: مردم کشورمان همان طور که در 22 بهمن حضوری بی نظیر داشتند در انتخابات سال آینده نیز با مشارکت حداکثری انسانی خدمتگزار و صادق را برخواهند گزید.

وی با بیان این که نقد سازنده به معنای دشمنی با کسی نیست و تنها هدف ما از نقد اصلاح امور در کشور است، تصریح کرد: بنده نسبت به هیچ یک از دولتمردان عداوتی ندارم و تنها هدفمان این است که کشور همان طور که امام راحل، رهبری و شهدا می خواهند اداره شود./950/202/ب2

ارسال نظرات