۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۸۱۷۰۰
در شانزدهمین جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی سراسر کشور؛

طلاب بسیجی ورزشکار استان خراسان رضوی مدال برنز کسب کردند

طلاب وروحانیان بسیجی ورزشکار استان خراسان رضوی در شانزدهمین جشنواره ورزشی شهدای روحانی بسیجی مدافع حرم که به همت سازمان طلاب وروحانیان بسیجی کشور در تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.
درخشش طلاب خراسانی

حجت الاسلام سید رضا سرور، مسئوول سازمان بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از درخشش طلاب و روحانیان بسیجی ورزشکار استان خراسان رضوی در شانزدهمین جشنواره ورزشی طلاب و روحانیان بسیجی کشور که در تهران برگزار شد، خبر داد.

وی با بیان اینکه این جشنواره ورزشی که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با هدف ارتقاء قوای جسمانی و آمادگی عزیزان طلاب و روحانی بسیجی در محل مجموعه ورزشی شهید حسین فهمیده تهران برگزار شد، ادامه داد: طلاب و روحانیان بسیجی استان خراسان رضوی توانستند در این مسابقات مقام کسب کنند.

حجت الاسلام سرور با اشاره به اینکه این جشنواره در 4 رشته تیر اندازی، شنا، تکواندو و جودو برگزار شد، گفت: حجت الاسلام علی موسی پور، علی ایوب و مهدی ایوبی در این مسابقات توانستند در سه رشته تیراندازی، شنا و تکواندو مقام کسب کنند و مدال برنز این جشنواره را از آن خود کنند.

یادآور می شود، شانزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی با نام جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانی بسیجی مدافع حرم با حضور 400 نفر پنجشنبه 28 بهمن ماه در محل سالن شهید حسین فهمیده تهران برگزار شد./859/303/ب1

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات