۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۴۸۱۶۹۸
امام جمعه امیدیه:

مردم با حرمت شکنان عاشورای حسینی آشتی نخواهند کرد

امام جمعه امیدیه گفت: مردم ایران مخالفان نظام و فتنه گران سال 88 اعم از جبهه داخلی و خارجی و هتاکان عزاداران حسینی(ع) را نخواهند بخشید و با آنها آشتی نمی کنند.
امام جمعه امیدیه، حجت الاسلام علیزاده

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که در سال 88 اتفاق تلخ فتنه 88 رخ داد که در آن سوء استفاده های آمریکا، رژیم اسرائیل و انگلیس را به همراه داشت، خاطرنشان کرد: این وقایع تلخ ناشی از بی تدبیری گروهی و یا خیانت برخی از افراد رخ می دهند.

وی با اشاره به این که فتنه گران با نام راه امام به حرکت خود ادامه دادند و در 16 آذر در برابر دانشگاه تهران عکس امام خمینی(ره) را پاره کردند، ادامه داد: به این میزان بسنده نکردند تا اینکه در دی ماه آن سال و روز سوگواری مردم در روز عاشورا عزاداران حسینی را به تمسخر گرفتند اما مردم با بصیرت ایران در 9 دی ماه پاسخ محکمی را به آنها دادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با اشاره به این که فتنه گران برای بازگشت به نظام و قرار گرفتن بر منصب های حکومتی دنبال بهانه ها هستند، گفت: مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشوری را به نمایش گذاشتند به گونه ای که در شهرستان امیدیه شاهد حضور چندین باری نسبت به سال های گذشته بودیم اما برخی ها این حضور را با آشتی ملی و دوستی ملت با فتنه گران و خائنان به نظام مرتبط کردند.

امام جمعه امیدیه با تأکید براین نکته که مردم با ترقیب کنندگان آمریکا برای تحریم بیشتر ایران و ملت آشتی نخواهند کرد، افزود: ملت همیشه هشیار و حاضر در صحنه ایران همواره و تنها از حکومت اسلامی و ولایت فقیه دفاع و پشتیبانی خواهند کرد.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: مردم با هتاکان عزاداران حسینی(ع) و بنا به فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، آشتی نخواهند کرد.

وی با اشاره به این که فتنه گران به دنبال آشتی ملی نباشند چراکه برای آنها نتیجه ای نخواهند داشت، ادامه داد: امروز مردم شاهد گرانی، تورم، تبعیض و بی عدالتی هستند اما بخواهیم با کلماتی فضا را به نفع خود رقم بزنیم فایده ای نخواهد داشت و مردم هشیار و با بصیرت هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با اشاره به این که ولی امر مسلمین در این دیدار فرمودند مردم در صحنه ها حاضر اما گله مند هستند، یادآور شد: مردم از اتفاق های اخیر در خوزستان که دین خود را به اسلام و نظام ادا کرده و سرشار از ثروت است گله مند هستند؛ برخی ها طرح مشکلات را جایگزین مشکلات کرده اند و سؤال می شود که چه کسی بنا است مشکلات را حل کند.

امام جمعه امیدیه در پایان تأکید کرد: مردم ایران مخالفان نظام و فتنه گران سال 88 اعم از جبهه داخلی و خارجی را نخواهند بخشید و با آنها آشتی نمی کنند./9453/302/ب2

ارسال نظرات