۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۴۸۱۶۶۲
آیت الله نابلسی:

محافظت از نیروگاه های هسته ای بحران جدید رژیم صهیونیستی است

امام جمعه صیدای لبنان محافظت رژیم صهیونیستی از نیروگاه های هسته ای در برابر حملات نیروهای مقاومت را بحران جدید رژیم توصیف کرد.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، گفت: مقاومت اسلامی هم اکنون به تهدید بزرگی برای دشمنان مبدل شده است. نیروهای مقاومت دیگر تنها به فکر عکس العمل نیستند بلکه از هر مکان و در هر زمانی به ارسال پیام به دشمن می پردازند.

وی افزود: در سال های گذشته ظلم و ستم فراوانی علیه ملت های مسلمان به ویژه ملت لبنان رخ داد و رژیم صهیونیستی از قدرت هایی بود که می توانست سرنوشت جنگ را به تنهایی رقم بزند.

این عالم لبنانی تصریح کرد: اما در زمان شهید عماد مغنیه و سید حسن نصرالله بود که رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سستتر شد. مقاومت اسلامی به چنان قدرتی رسیده که رژیم صهیونیستی مجبور شده است ذخایر آمونیاک خود در حیفا را به جای دیگری منتقل کند.

آیت الله نابلسی اظهار داشت که مراقبت از نیروگاه های هسته ای نیز به یکی از بحران های جدید رژیم صهیونیستی مبدل خواهد شد چرا که صهیونیست ها نسبت به هدف قرار گرفتن این نیروگاه ها از سوی نیروهای مقاومت در جنگ احتمالی آینده به شدت هراس دارند.

امام جمعه صیدا ادامه داد: ما در برابر معادلات جدیدی قرار داریم که روح عماد مغنیه و سایر شهدایی که در این راه جانفشانی کردند، آن را ترسیم می کنند. عزتی که امروزه در آن قرار داریم مرهون فداکاری مخلصانه شهداست.

وی بر لزوم تکریم این شهدا در سراسر کشور به عنوان عاملان حفظ حاکمیت و عزت لبنان تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که مدارس و ادارات در سالروز ارتحال سایر افراد تعطیل و پروژه ها نیز با اسم دیگران نامگذاری می شوند که این یک مساله بسیار عجیب به شمار می آید.

آیت الله نابلسی خطاب به نیروهای مقاومت گفت: شما بزرگتر و زیباتر از این دنیا هستید و گمنامی شما در زمین با سرشناسی در آسمان جبران می شود. جاودانگی در آسمان و از آن صاحبان ایمان و فداکاری است./980/ب901/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات