۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۸۱۶۵۳
عضو تجمع علمای مسلمان لبنان:

ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی مدال شرفی بر سینه مقاومت است

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان، ایستادگی حزب الله در برابر رژیم اشغالگر را مدال شرفی بر سینه لبنان و مقاومت توصیف کرد.
حضور شیخ صهیب حبلی عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت در خبرگزاری رسا

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه مسجد حضرت ابراهیم(ع) صیدای این کشور، سخنان سید حسن نصرالله در سالروز گرامیداشت فرماندهان شهید مقاومت اسلامی را عامل تحکیم معادله بازدارندگی علیه رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

وی افزود: مقاومتی که از سوی شیخ شهید راغب حرب آغاز شد و شهید سید عباس موسوی نیز آن را ادامه داد هم اکنون به یکی از قدرت های اساسی در برابر دشمن صهیونیستی مبدل شده است.

این روحانی اهل تسنن با اشاره به اینکه حزب الله از نظر رژیم صهیونیستی، بزرگترین تهدی برای رژیم به شمار می آید، اظهار داشت که این مساله به مثابه مدال شرفی بر سینه لبنان و مقاومتی است که توانست دشمن صهیونیستی را خوار و ذلیل کند.

شیخ حبلی تصریح کرد: مقاومت در جنگ 33 روزه سال 2006 به رهبری شهید عماد مغنیه نشان داد توانایی ضربه زدن به عمق سرزمین های اشغالی را دارد و هم اکنون شگفتی های بزرگی را در اختیار دارد. یاد و خاطره فرماندهان شهید مقاومت که شیوه مقاومت را نهادینه ساختند، گرامی می داریم.

رییس جمعیت الفت ادامه داد که مقاومت اسلامی نه تنها در جنوب لبنان بلکه در سراسر این کشور و حتی غزه و بلندی های جولان نیز دشمن را در تیررس قرار داده و این به معنای محاصره دشمن از جهت های مختلف است.

وی با اشاره به سی و دومین سالروز آزادی صیدا از لوث اشغالگران صهیونیستی گفت: خون شهدای این شهر سبب آزادی صیدا شد تا این شهر به عنوان دژ مقاومت و مجاهدان در برابر دشمن واقعی امت مبدل شود. 

شیخ حبلی در پایان خطبه های نماز جمعه خاطرنشان ساخت: دشمن صهیونیستی با  استفاده از شیپورهای فتنه به صورت غیرمستقیم میان ما نفوذ کرده است. برای در امان ماندن از توطئه های رژیم باید شیوه مقاومت را در جوامعمان نهادینه کنیم./980/ب901/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات