۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۴۸۱۶۰۳
خطیب نماز جمعه بوشهر:

مسؤولان گزارش فعالیت های خود را به مردم بدهند

امام جمعه موقت بوشهر با توجه به این که جنگ اصلی جنگ اقتصادی است، گفت: مسؤولان باید به مردم گزارش دهند که در سال اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند.
غلامرضا هاشمی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی، خطیب نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان، گفت: مسؤولان اقدامات لازم را انجام دهند و با ذخیره سازی این آب و نعمت الهی، آن را در مصارف مختلف استفاده شود.

امام جمعه موقت بوشهر تأکید کرد: با توجه به اینکه در برخی نقاط استان گرفتار سیلاب شدند و برخی راه‌های ارتباطی قطع شده است، که الحمدالله الان مسؤولان پای کار هستند ولی باید نسبت به جبران خسارت‌ها و مشکلات به وجود آمده تلاش کنند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم ولایتمدار استان بوشهر با حضور حماسی و با شکوه خود نشان دادند که در مسیر مقتدرانه جمهوری اسلامی حضور دارند.

حجت الاسلام هاشمی افزود: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند و مسؤولان باید با خدمت به این مردم به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه موقت بوشهر به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: مسؤولان جمهوری اسلامی نباید به تهدیدهای دشمن درباره جنگ نظامی توجه کنند، آنها جرأت حمله نظامی به ایران را ندارند.

وی با توجه به اینکه جنگ اصلی جنگ اقتصادی است، افزود: مسؤولان باید به مردم گزارش دهند که در سال اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند./846/202/ب2
ارسال نظرات