۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۴۸۱۵۰۷
استاد حوزه و دانشگاه:

طرح آشتی ملی با هدف ایجاد مقبولیت برای عناصر شکست خورده نظام است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آشتی در پی دلخوری بر سر مسائل فرعی و نه اصلی پیش می آید، گفت: هدف از آشتی ملی ایجاد مقبولیت برای عناصری خود فروخته، شکست خورده و فتنه گر است که بتوانند پایگاه مردمی برای خود ایجاد کنند.
حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام سعید سعدی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی درباره آشتی ملی ابراز داشت: پیشینه آشتی ملی در دوران معاصر به رژیم ستم شاهی و آن هم در زمان دولت شریف امامی بر می گردد که از این طریق تلاش شد برای دولت شریف امامی مقبولیت ایجاد و از حرکت و قیام مردم جلوگیری شود.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: هدف عده ای از طرح آشتی ملی آن است که یک سری عناصر خود فروخته، شکست خورده از مردم و کنار گذاشته شده از نظام اسلامی که با بی تدبیری، بی عقلی، فریب و لجاجت در فتنه 88، مردم و انقلاب و نظام اسلامی را رها و به سوی استکبار رفتند بار دیگر برای آنها مقبولیت و پایگاه مردمی ایجاد کنند.

حجت الاسلام سعدی با بیان اینکه استفاده از اهرم افراد مطرود نظام اسلامی برای موفقیت در انتخابات و ایجاد صحنه فریبکارانه است، اظهار داشت: مردم و نظام اسلامی با کسانی که بر دستاوردهای نظام خط بطلان کشیده و پا بر ارزش ها گذاشته و شعارهای اصلی انقلاب را زیر سوال برده و چهره استکباری آمریکا و اقمار آن را بزک کنند؛ هیچگاه آشتی نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه آشتی در پی دلخوری بر سر مسائل فرعی و نه اصلی پیش می آید، عنوان کرد: رهبری به عنوان زبان گویای نظام و مردمی انقلابی خط بطلانی بر اندیشه های مدعیان آشتی ملی کشیدند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برخی فریب کاری ها در برخی مناطق و آن هم به بهانه نژاد و قومیت خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب سردار دلاور عرب خوزستانی شهید علی هاشمی که با پایمردی از نخستین تا آخرین لحظات دفاع مقدس ایستادگی کردند را به عنوان مثال بارز نماد آشتی ملی بیان کرد.

حجت الاسلام سعدی ادامه داد: دلاورانی همچون علی هاشمی دلداده انقلاب و آرمان های انقلاب به عنوان نماد آشتی ملی و ارزش های ملی گرایش های محله ای و منطقه ای می توانند مطرح شوند.

وی تأکید کرد: هر فردی مسیری غیر از مسیر انقلاب را حتی به اندازه یک ذره طی کند، انتظار آشتی ملی و پذیرش از سوی مردم مسلمان و نظام را نباید داشته باشد./303/9453/ب1

ارسال نظرات