شنبه ۲۷ آیان ۱۳۹۶ Saturday, November 18, 2017 - ساعت:
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۱۰ + ۴
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
۱۳۹۶/۸/۲۷ - ۱۷:۱۵
نقدی بر نگاه سیاست زده به زلزله اخیر؛
چرا مسؤولان امر اجتماعی را با عینک سیاسی می بینند؟
دولتمردان ما عموماً در مواجهه با امر اجتماعی ساده انگارانه برخورد می کنند و آن را با عینک سیاسی می بینند. این سبب می شود که درک درستی از پدیده های اجتماعی پیدا نکنند.
۱۳۹۶/۸/۲۷ - ۱۶:۳۰
ولایتی:
به نفع مکرون و فرانسه نیست که در امور راهبردی ایران دخالت کند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید بر اینکه مقابل عهدشکنی آمریکا در برجام محکم می ایستیم، گفت: توصیه می‌کنم آقای مکرون مانند مارشال دوگل حداقل حالت نیمه استقلال داشته باشد.
۱۳۹۶/۸/۲۷ - ۱۵:۱۵
نگاهی به عملکرد مغرضانه کانال ضدانقلاب در زلزله کرمانشاه؛
#کاسب_نیوز
درحالی که بسیاری ار نیروهای امدادی و نیروهای مسلح در همان ساعات اولیه وقوع زلزله برای کمک به غرب کشور شتافتند، برخی رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی شروع به تفرقه‌افکنی و ایجاد حس نارضایتی بین مردم زلزله‌...
۱۳۹۶/۸/۲۷ - ۱۴:۰۰
شکست‌های پی در پی یک رژیم؛
سناریوهای بازگشت سعد حریری به لبنان
چیزی که سعودی‌ها به آن نیاز دارند، این است که حریری بدون سر و صدا و ارائه جزئیات از حضور دو هفته‌ای خود در ریاض به بیروت بازگردد و به صورت رسمی استعفا دهد.
۱۳۹۶/۸/۲۷ - ۱۲:۵۰
سرمقاله؛
رفع بحران از سازمان بحران
زلزله کرمانشاه بار دیگر نشان داد برخلاف آنچه پیرامون حادثه پلاسکو شکل گرفت، فقدان تمرکز در مدیریت بحران و انسجام‌بخشی بدان، می‌تواند چه میزان هزینه‌ها را افزایش داده و دامنه امدادرسانی را با مشکل و نا...
۱۳۹۶/۸/۲۷ - ۱۱:۳۵
یادداشت؛
ترس پساداعش و استعفای حریری!
برگزاری انتخابات پارلمانی آینده لبنان با قانون جدید انتخاباتی و ناتوانی عربستان در جلب نظر مقامات لبنانی علیه حزب‌الله موجب شده ریاض تلاش کند پایگاه اجتماعی جریان المستقبل را با استعفای حریری تحریک کن...
۱۳۹۶/۸/۲۷ - ۱۰:۳۵
یادداشت؛
«موقعیت بحران» و کارکرد رسانه رسمی
در دنیای رسانه‌ای امروز که دسترسی به رسانه‌های متنوع، آسان شده است رقابت سختی میان مدیوم‌های مختلف رسانه‌ای وجود دارد.
۱۳۹۶/۸/۲۷ - ۰۹:۳۰
یادداشت؛
روشنگری رضوی در برابر عقاید انحرافی
هرچند جریان سلفی‌گری و نسخه‌های وارونه از اسلام سعودی– آمریکایی در برهه فعلی فرصت جولان پیداکرده‌اند، اما بطلان و انحراف این جریانات، قرن‌ها پیش توسط امام هشتم شیعیان از طریق برپایی جلسات مناظرات تبیی...
۱۳۹۶/۸/۲۷ - ۰۸:۲۰
در گفت وگویی با استاد فاطمی نیا عنوان شد؛
امام رضا احیاگر سلسله امامت
همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بی مناسبت نبود که به واکاوی آثار و برکات مجاهدت های آن حضرت در تداوم مسیر ولایت در گفت وگو با آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا بپردازیم.
۱۳۹۶/۸/۲۶ - ۱۷:۲۲
سخنان ائمه جمعه کشور در یک نگاه
واکنش رییس جمهور آمریکا به زلزله ایران بدبختی دنیا را نشان می‌دهد، نباید مردم کرمانشاه را تنها گذاشت، بسیج مظهر اقتدار ملت ایران است، آل سعود دشمن بزرگ تشكيل امت اسلامي است بخشی از سخنان ائمه جمعه کشو...
۱۳۹۶/۸/۲۶ - ۰۵:۵۰
گفتگو باعضو شورای اطلاعات ملی آمریکا؛
ترامپ تهدیدی علیه لیبرالیسم است
پل پیلار با بیان اینکه اقدامات ترامپ متناقض با آرمانهای لیبرال است گفت: امریکا فقط یک عضو از جامعه جهانی بوده بنابراین خروج آن از توافقات بین المللی باعث نابودی آنها نخواهد شد.
۱۳۹۶/۸/۲۶ - ۰۳:۳۰
روزنامه الاخبار نوشت؛
تلاش عربستان برای لغو عضویت لبنان در اتحادیه عرب
روزنامه الاخبار چاپ لبنان از تلاش عربستان سعودی برای لغو عضویت لبنان در اتحادیه عرب خبر داد.
۱۳۹۶/۸/۲۶ - ۰۰:۳۰
برپایی ۳۰۰ ایستگاه پذیرایی در جاده‌ها؛
قرارِ عاشقی در طریق الرضا؛ زائران رضوی پیاده راهی مشهد شدند
زائران پیاده‌ای که نذری دارند یا عاشق آستان‌بوسی علی ابن موسی‌الرضا(ع) هستند راهی شده و صدها کیلومتر مسیر را می‌پیمایند تا به محضر امام رئوف مشرف شوند.
۱۳۹۶/۸/۲۵ - ۲۲:۳۰
لودریان مدعی شد؛
فرانسه از دخالت‎های منطقه‎ای و برنامه موشکی ایران نگران است!
وزیر خارجه فرانسه در دیدار با همتای سعودی، ایران را به سلطه‏‌جویی متهم و برنامه موشکی این کشور را نگران‎کننده توصیف کرد.
۱۳۹۶/۸/۲۵ - ۱۹:۱۵
فنایی اشکوری؛
امکان خطا در معارف غیربدیهی وجود دارد
یک استاد فلسفه تطبیقی گفت: امکان خطا در معارف غیربدیهی وجود دارد، اما راه تصحیح خطا نیز باز است. از این رو وظیفۀ معرفت شناختی ما این است که در کسب شناختهای غیربدیهی بکوشیم و نهایت دقت کنیم.
۱۳۹۶/۸/۲۵ - ۱۷:۲۰
«ماجد غماس» مطرح کرد؛
نابودی تفکر داعشی یک ضرورت است
رییس دفتر سیاسی مجلس اعلای اسلامی عراق در ایران اعلام کرد که عراق واحد بهترین گزینه برای آینده اقلیم کردستان عراق محسوب می شود.
۱۳۹۶/۸/۲۵ - ۱۵:۳۰
دکتر لاریجانی:
تعامل دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها ضروری است
رییس مجلس شورای اسلامی تعامل دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها را ضروری دانست و گفت: مدیرانی که به رسانه‌ها کم توجهی کنند دچار عقب‌افتادگی از شرایط روز خواهند بود.
۱۳۹۶/۸/۲۵ - ۱۴:۳۱
رسانه های امروز در یک نگاه؛
عربستان در سراشیبی سقوط!
کمی انصاف و جوانمردی آقای سیاستمدار!، آغاز شمارش معکوس تغییر در ریاض، بحران آموزش در مدیریت بحران، باتلاق محمد بن سلمان برای سعودی‌ها، گفتگوهای حقوق بشری! بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
۱۳۹۶/۸/۲۵ - ۱۳:۰۵
یادداشت؛
چه کسي زلزله را ميز محاكمه کرد؟!
جهانگيري اول بار پس از زلزله ميز محاکمه را وسط گذاشت و روحاني سپس آن را با خود به کرمانشاه برد.
۱۳۹۶/۸/۲۵ - ۱۲:۳۰
سرمقاله؛
گفتگوهای حقوق بشری!
دفاع از زندگی نکبت بار همجنس‌گرایان در منطق علمای علم حقوق در غرب که از قوم لوط پیروی می‌کنند، یک اصل است. ما با این جماعت چه گفتگویی می توانیم داشته باشیم؟