Web
Analytics
Rasa News :: خبرگزاری رسا - حادثه پلاسکو نوعی مصیبت بود
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ Monday, June 18, 2018 - ساعت:
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۱۳ + ۵
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
۱۳۹۷/۳/۲۷ - ۱۱:۵۸
یادداشت؛
۱۰ پرسش از یک دیدار
بالاخره پس از یک سال تنش‌های لفظی و مواضع سینوسی، روز سه‌شنبه کیم جونگ اون و دونالد ترامپ سران کره شمالی و آمریکا در سنگاپور دیدار کردند. دیداری که بیش از آنکه پاسخگوی سؤالات پیشین باشد، خود سؤالات جد...
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۱۴:۳۵
فضای مجازی | پاسخ فوری ایران به توئیت نفتی ترامپ
پس از آنکه رییس جمهوری آمریکا اوپک را به دست داشتن در افزایش قیمت نفت متهم کرد، ایران بلافاصله به این موضع ترامپ پاسخ داد و تلویحا رییس جمهوری آمریکا را عامل نوسان قیمت نفت دانست.
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۱۳:۳۵
حجت الاسلام حاج ابوالقاسم:
تلالوء نور علی و فاطمه در قیامت
حافظ بین‌المللی قرآن کریم گفت: قرآن در آیات ابتدایی سوره ملک، فلسفه مرگ را سنجش و ارزیابی اعمال انسان معرفی کرده است.
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۱۲:۳۵
حدیث انتظار؛
اهمیت دعا در فرج حضرت بقیه الله
امام صادق(ع) فرمودند: «اگر شما همه با هم به درگاه الهی ناله کرده و فرج ما را می خواستید خداوند هم فرج ما را نزدیک می کرد اما اگر چنین نکنید (غیبت) تا نهایت خود به طول خواهد کشید.»
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۱۱:۳۵
تبیین وصیت‏نامه‏‌ی امام راحل از زبان شاگرد شهیدش؛
یک انقلاب بی نظیر
امام خمینی(ره) در وصیت نامه ی خود می‏فرماید: «شک نباید کرد که انقلاب اسلامی ایران از تمامی انقلاب ها جدا است: هم در پیدایش و هم در کیفیت مبارزه و هم در انگیزه ی انقلاب و قیام و تردید نیست که این یک تح...
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۱۱:۳۵
آیت الله مدرسی مطرح کرد؛
ایمان به همه پیامبران از واجبات شرعی است
یکی از مجتهدین و مفسرین حوزوی گفت: یکی از واجبات شرعیه ما که برخی به آن توجه ندارند، ایمان به کل پیامبران و انبیاء است.
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۱۰:۳۰
به همت بنیاد حکمت اسلامی صدرا؛
سی و یکمین شماره فصلنامه «تاریخ فلسفه» منتشر شد
سی و یکمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «تاریخ فلسفه» به همت بنیاد حکمت اسلامی صدرا، منتشر شد.
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۰۹:۳۰
قالیباف در دیدار سفیر آلمان؛
نمی‌توان انتظار داشت ایران هم تحریم باشد و هم در برجام بماند
عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: نباید اتحادیه اروپا و باقی کشورهای برجام انتظار داشته باشند ایران در عین اینکه در تحریم است، برجام را هم بپذیرد.
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۰۸:۳۰
یادداشت؛
نهادینه کردن قدرت مردم مستلزم چیست؟
فراهم شدن شرایطی که مردم بتوانند با اشراف به نخبگان خود ضمن انتخاب شان از طریق صندوق‌های رای تصمیمات خطا یا سستی‌ها را در چارچوب اقدامات قانونی و تشکل‌های مدنی برطرف سازند، قدرت مردم را نهادینه خواهد ...
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۰۷:۲۵
دیدگاه؛
ریشه یابی رفتارهای متناقض ترامپ
بعد از دیدار رییس جمهور آمریکا با رهبر کره شمالی، ترامپ تا حدی سرمست بود که به عکاسها می گفت از او و کیم جونگ اون بهترین عکسها را بگیرند چرا که این عکسها قرار است در تاریخ ثبت شود.
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۰۶:۲۵
عراق همچنان در مسیر «دموکراسی»؛
اکنون نوبت «ثبات سیاسی» است
پس از برگزاری انتخابات پارلمانی سال جاری میلادی در عراق شاهد آن بودیم که اصطلاح جدیدی وارد فرهنگ سیاسی این کشور شد و آن نیز دولت «اغلبیت ملی» است.
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۰۳:۳۰
یادداشت؛
فضاحت نتانیاهو در معامله قرن
رژیم اشغالگر قدس این روزها حال و روز خوشی ندارد و سیاست‌های منطقه‌ای ایران اسلامی در به شکست کشاندن توطئه شوم «معامله قرن»، یکی از دلایل کلیدی عصبانیت سران رژیم کودک کش صهیونیستی به شمار می‌آید.
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۰۲:۱۵
گزارش تحلیلی؛
خانم دروغگو، آقای دلال!
اگرچه «نارضایتی اروپا» از دولت ترامپ بابت خروج رئیس‌جمهور ایالات متحده از برجام قابل انکار نیست اما سران ۳ کشور آلمان، انگلیس و فرانسه اصرار ویژه‌ای مبنی بر خلط مفهومی «نارضایتی» و «اختلاف» دارند.
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۰۱:۱۵
گزارش خبری تحلیلی؛
گرانی امروز حباب است یا وعده‌های دیروز؟!
در شرایطی که بازارهای مختلفی از جمله مسکن، خودرو، سکه و مواد غذایی با افزایش قیمت‌های قابل توجهی رو به رو شده‌اند، برخی دولتمردان با حباب نامیدن این گرانی‌ها سعی در توجیه گرانی‌ها دارند اما مشکلات باز...
۱۳۹۷/۳/۲۵ - ۰۰:۱۵
یادداشت؛
یك مصوبه یك قانون این همه معضل؟!
پرسش ما از وزیر محترم دادگستری در دولت این است که آیا به «ماده ۲۲ قانون حداكثر استفاده از توان تولیدی كشور مصوب ۹۲» عمل می‌شود یا خیر!؟
۱۳۹۷/۳/۲۴ - ۲۳:۵۰
سلسله دروس خارج فقه فرهنگ آیت الله اراکی؛
وجوب اظهار حقیقت
آیت الله اراکی گفت: بیان حقیقت در برابر منکران حقیقت واجب است. یعنی در برابر منکر حقیقت -یعنی کسی که حقیقت را می‌پوشاند- اظهار حقیقت لازم است.
۱۳۹۷/۳/۲۴ - ۲۳:۱۵
سرمقاله؛
تودیع رمضان و معارفه فطر
آخرین فرحت افطار، فطر است و بازگشت به فطرت. ای نگار نورآگینان! از عطش به عطا رسیدیم، از صیام به صله و از شکیبایی به شکر. امید آن داریم که برای ما محتاجان عنایت یار، نهایت رمضان، رضوان باشد و سرانجام ا...