۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۸۱۴۴۴
آیت الله موسوی جزایری:

بحران خوزستان تأثیر منفی بر اقتصاد کشور دارد/ دولت چاره ای بیندیشد

آیت الله موسوی جزایری با بیان این‌که بحران خوزستان تأثیر منفی بر اقتصاد کشور دارد،‌ گفت: دولت برای حل مشکلات چاره ای بیندیشد.
آيت الله موسوي جزايري ، امام جمعه اهواز و نماينده ولي فقيه در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در دیدار تعدادی از طلاب، اساتید و مدیران حوزه های علمیه استان با اشاره به اینکه مشکلات خوزستان فقط منحصر در قطعی برق نیست، اظهار داشت: به دنبال قطعی برق، آب و خطوط تلفن قطع و این مسائل، مشکلات بسیاری را برای مردم به همراه آورد و چنین اتفاقاتی نگران کننده و تعجب آور است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شرایط صورت گرفته در استان، پیامدهای اقتصادی بسیار بدی را برای کشور به همراه دارد، عنوان کرد: خوزستان، استانی پراهمیت در مسائل اقتصادی می باشد که از این لحاظ اقتصاد کشور وابسته به آن است و با قطعی برق ضرباتی بر پیکر اقتصاد ما وارد می شود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه روحانیت پذیرای مراجعات مردمی و غمخوار و همدم آنها هستند، گفت: با ادامه روند قطعی آب و برق، اقتصاد کشور دچار آسیب خواهد شد و بهتر است کارشناسان مربوطه جهت جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی به بررسی های اساسی بپردازند.

وی با بیان اینکه در خطبه های نماز جمعه پیرامون این مسائل سخنرانی خواهم کرد، اظهار داشت: روحانیت و ائمه جمعه تذکرات لازم و نظریات خود را در این باره از طریق سخنرانی در مساجد و تریبون نمازجمعه و مصاحبه با خبرگزاری های انجام دهند و بدانند که سخنانشان تأثیرگذار و به گوش مسؤولان خواهد رسید، چرا که «کلکم راع و کلکم مسؤول عن رعیته».

گفتنی است، در این دیدار مدیران، اساتید و طلاب برجسته اهوازی خواستار حل بحران ها و مشکلات جدی استان و برگزاری جلسه هیأت دولت در اهواز شدند که در پایان این دیدار بیانیه حوزه علمیه خوزستان در اعتراض به حوادث و مشکلات اخیر در سطح اکثر شهرستان های استان به ویژه کلانشهر اهواز صادر و قرائت شد./202/9456/ب1

ارسال نظرات