سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ Tuesday, September 26, 2017 - ساعت:
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۴ + ۹
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
۱۳۹۶/۷/۴ - ۰۶:۲۰
امام جماعت مسجد قاسم بن الحسن:
مساجد در فرصت ماه محرم پایگاه مقابله با مسایل اخلاقی شوند
امام جماعت مسجد قاسم بن الحسن(ع) با اشاره به اهمیت فرصت ماه عزاداری شهادت سیدالشهدا(ع) برای مساجد، گفت: یک امام جماعت به‌روز می‌تواند مسجد را مرکزی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و دوری جوانان از ان...
۱۳۹۶/۷/۴ - ۰۵:۳۰
حجت الاسلام علاالدین:
عزادار حضرت سید الشهدا نمی تواند در برابر ظلم بی تفاوت باشد
دبیر جامعه واعظین جهادی با اشاره به کارکردهای عزاداری سیدالشهدا گفت: اولین کارکرد مجالس عزاداری ظلم ستیزی است چرا که سیره زندگی امام حسین(ع) و هدف قیام عاشورا قیام در برابر ظلم بود پس عزادار امام نمی ...
۱۳۹۶/۷/۴ - ۰۱:۲۰
نویسندگان مطرح کردند؛
ملاحظات روایت داستانی جنگ برای کودکان/«دفاع» تقدس دارد
برخی معتقدند باید از جنگ به‌عنوان یک رویداد تاریخی برای بچه‌ها نوشت و بعضی نوشتن از تبعات جنگ را جذاب‌تر می‌دانند اما هر دو گروه براین باورند که باید از شعار فاصله گرفت.
۱۳۹۶/۷/۴ - ۰۰:۳۰
پایان حج ۹۶ و یاد زخم منا؛
موفقیت حج ۹۶ باعث فراموشی فجایع منا و مسجدالحرام نشود
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برگزاری موفقیت آمیز حج ۹۶ نباید باعث فراموشی فجایع منا و مسجدالحرام و عدم پیگیری جدی این پرونده ها شود.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۲۳:۱۰
رزمایش سپاه و ارتش در غرب کشور؛
تمرین رزم در مرز
رزمایش امنیتی «محرم» روز گذشته دوم مهرماه با رمز مقدس «یا حسین(ع)» با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسوولان عالی رتبه نظامی ...
۱۳۹۶/۷/۳ - ۲۲:۲۰
یادداشت؛
خلق ثروت یا بدهی سوخت شده!
با ادامه هر روزه این روند آنچه بانک‌ها برای آیند‌‌گان خود به ارث خواهند گذاشت، چیزی جز رشد فزاینده نقدینگی و انبوهی از بدهی‌های سنگین به مردم، صنایع تولیدی و خلق پول بدون پشتوانه نخواهد بود.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۲۱:۲۵
حجت الاسلام اویسی مطرح کرد؛
عزت در کلام سیدالشهدا
پژوهشگر حوزه علم و دین گفت: شهادت امام حسین(ع) و یاران پاکبازش، به احیای مکتب محمّدی کمک کرد و خون پاک اباعبداللَّه درخت اسلام را آبیاری نمود.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۲۰:۳۵
رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب:
روحانیت در دفاع مقدس بیش از ۴ هزار شهید تقدیم اسلام کرده است
حجت الاسلام گواهی گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس بیش از ۴ هزار شهید تقدیم اسلام کرده است و قریب ۳۵۰ نفر از روحانیون آزاده را شناسایی کرده ایم.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۱۹:۲۰
یادداشت؛
همه حرف‌های خوب!
این روند خطرناک چند سالی است در کشور مد شده که مقامات اجرایی، به جای پاسخگویی روی صندلی مطالبه‌گری نشسته‌اند و بلندتر از مردم عادی‌، فریاد سر می‌دهند!
۱۳۹۶/۷/۳ - ۱۸:۱۵
با حضور نوجوانان در سراسر کشور؛
همایش«احلی من العسل» برگزار می شود
همایش سراسری «احلی من العسل» با حضور دانش آموزان عاشورایی روز چهارشنبه ۵ مهرماه مصادف با ششم محرم در ۳۱۷ امامزاده شاخص برگزار می شود.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۱۷:۳۰
یادداشت؛
پیام‌های رزمایش در غرب کشور
همه باید بدانند که ایران با در دست داشتن ابزار‌های قدرتمند دفاعی در صورت احساس خطر یا تجاوز، برای حفظ حریم خود اقدام خواهد کرد.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۱۶:۳۰
سرمقاله؛
كلان نگری خبرگانی
مأموریت واگذار شده به مجلس خبرگان از سوی رهبر انقلاب برای رصد سیاست‌ها و راهبردهای كلان انقلاب اسلامی، جدای از تازگی و حساسیت آن، نیاز دارد تا همه مراكز و اشخاص صاحب فكر و اندیشه را پای كار بیاورد.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۱۶:۱۰
یادداشت؛
از مک کارتیسم تا ترامپیسم
بیگانه هراسی، وحشت از آینده ناامن، اضطراب از تشدید تضادهای اجتماعی و فعال شدن گسل‌های زیرینه اقتصاد سرمایه‌داری خشن، ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه رهبران هر دو جناح سیاسی آمریکا را در خود گرفته است.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۱۵:۱۵
در جلسه درس اخلاق مطرح شد؛
گلایه نماینده ولی‌فقیه در استان البرز از ضعف برنامه‌های صداوسیما
حسینی همدانی گفت: ارتقای سطح جامعه و بالا بردن آگاهی‌های دینی افراد، یکی از وظایف اصلی صداوسیماست.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۱۴:۳۵
در گفتگوی تفصیلی با آیت‌الله لنگرودی مطرح شد؛
ناکامی "نهضت آزادی" برای تغییر نام میدان قیام تهران
"یک روز مأمور ساواک کاغذی آورد که من را جلب کند. این مامور یهودی هم بود و کاغذ را به من نشان داد. گفتم من اصلاً از آمدن به ادارات اکراه دارم، مخصوصاً این اداره شما که...!"
۱۳۹۶/۷/۳ - ۱۳:۲۰
سفیر عراق:
بیش از ۲.۵ میلیون ویزا برای زائران اربعین صادر شد
سفیر عراق در ایران بابیان اینکه ایران یار و غم‌خوار تمام مسلمانان جهان است، گفت: اگر کشور ایران نباشد ما نمی‌توانیم بر دشمنان پیروز شویم به‌نوعی هیچ عملیاتی موفقیت‌آمیز نخواهد بود مگر اینکه مردم و بسی...
۱۳۹۶/۷/۳ - ۱۲:۳۰
دبیر شورای کتاب مجمع جهانی اهل بیت:
بر اساس شأن و جایگاه اهل بیت عزاداری کنیم
محققان و علمای دین درباره این مساله دلائل و تحلیل های مختلفی را مطرح کرده اند که از جمله آنها می توانیم به علل سیاسی، تاریخی، اجتماعی اشاره داشته باشیم.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۱۱:۲۰
علمای حوزه علمیه خراسان از آیت‌الله معصومی می‌گویند؛
عالِم انقلابی و حامی ولایت
آیت‌الله علی اصغر معصومی شاهرودی یکشنبه هفته گذشته در ۹۱ سالگی با کوله باری از درد و رنج مبارزه با طاغوت و تلاش و کوشش برای انقلاب و حمایت از ولایت فقیه، بار سنگین رسالت خویش به عنوان یک عالم انقلابی ...