۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۸۱۴۰۷
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

قرآن محکم ترین تکیه گاه بشریت در حرکت به سوی رستگاری است

حجت الاسلام عباسیان با اشاره به اینکه استان کرمانشاه رتبه نخست کشوری در طرح تربیت حافظان قرآن کریم را به خود اختصاص داده است، گفت: قرآن محکم ترین تکیه گاه بشریت در حرکت به سوی رستگاری است.
حجت الاسلام آیت عباسیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام آیت عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ظهر امروز در محل برگزاری پنجمین آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در کرمانشاه ابراز داشت: قرآن کلام خداوند متعال و کتابی هدایتگر و راهنما برای بشریت است.

وی تصریح کرد: تمسک به قرآن کریم ثمراتی ارزشمند برای انسان به دنبال دارد و اعمال خیر و نیک را در وجود انسان تثبیت می کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: قرآن کریم انسانها را به سوی فلاح و رستگاری راهنمایی می کند و الگوبرداری از این کتاب ارزشمند سبب سرازیر شدن خیرات و برکات دنیوی و اخروی برای مسلمانان می شود.

حجت الاسلام عباسیان با اشاره به آغاز طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سال 91، تاکید کرد: خوشبختانه این طرح از ابتدا مورد استقبال گسترده جامعه قرآنی استان کرمانشاه نیز قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: در سال جاری بیش از 10 هزار و  800 نفر در مسابقات طرح تربیت حافظان قرآن کریم در کرمانشاه شرکت کردند که در مرحله شفاهی بیش از 7 هزار و 800 نفر موفق به دریافت حد نصاب نمرات شده و در آزمون کتبی مسابقات حضور پیدا کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت: قرآت کتاب اصلی مسلمانان بوده و محکم ترین تکیه گاه بشریت در حرکت به سوی رستگاری است، بنابراین باید برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم نیز با حداکثر توان صورت گیرد.

حجت الاسلام عباسیان در پایان مطرح کرد: استان کرمانشاه رتبه نخست کشوری در طرح تربیت حافظان قرآن کریم را به خود اختصاص داده و این امر حاصل تلاش مربیان برجسته قرآنی در استان و اشتیاق مردم کرمانشاه به فراگیری کلام وحی است./857/202/ب2

ارسال نظرات