۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۴۸۱۱۷۳
آیت الله دری نجف آبادی:

تصمیمات در کشور باید انقلابی و به دور از جناح بازی باشد

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه تصمیمات در کشور باید انقلابی و به دور از جناح بازی باشد، گفت: انقلاب اسلامی تحول عظیمی را در کشور ایجاد کرده است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امام جمعه اراک پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد، بیان کرد: مردم و مسؤولان با پشتیبانی از ولایت فقیه در مسیر خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان و بدخواهان گام بردارند.

انقلاب اسلامی تحول عظیمی را در کشور ایجاد کرده است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه تصمیمات در کشور باید انقلابی و به دور از هر جناح باشد، گفت: انقلاب اسلامی تحول عظیمی را در کشور ایجاد کرده است و باید با تقویت روحیه انقلابی خود برای این مرز و بوم بهترین، کلیدی ترین و حساس ترین تصمیمات گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: مدیران و مسؤولان دستگاه های اجرایی باید روحیه انقلای گری را در وجود خود تقویت کنند، خدمتگزاری بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند و در صورت تحقق این مهم روحیه انقلابی گری در جامعه احیا می شود.

مسؤولان در مسیر خدمتگزاری در کشور تلاش کنند

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه مسؤولان ایران اسلامی با روحیه انقلابی و با خلوص نیت و جلب رضایت خداوند در مسیر خدمتگزاری در کشور تلاش کنند، ابراز داشت: احیا و گسترش روحیه انقلابی گری در جامعه تکلیف اصلی مدیران در کشور است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه دستگاه های امنیتی ما قبل از انقلاب ساواک بوده و با اسرائیل و آمریکا همکاری داشته است، گفت: امروز دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشأت گرفته از اسلام، امام و شهدای والامقام است.

فاطمه زهرا(س) الگوی تمامی ارزش ها و تجلی فضائل اسلام

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه اسلام بارهای سنگین و ناپسند را از دوش بر می دارد، اظهار داشت: خرافات، جهالت ها، تصمیمات احمقانه، کینه ها، حسادت ها و بی اخلاقی ها جایی در اسلام ندارند و اسلام معنویات، آرامش، صلح و آشتی را به همگان هدیه کرده است.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) به همگان درس زندگی، مادری، همسری، دفاع از حق، مجاهدت و مبارزه داده است، خاطر نشان کرد: فاطمه زهرا(س) الگوی تمامی ارزش ها و تجلی فضائل اسلام است و برای زنان و مردان عالم تا قیام قیامت اسوه حسنه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) بعد از پیامبر اکرم (ص) نقش اصلی در توسعه و نشر اسلام و تثبیت رسالت پیامبر را ایفا کردند، اظهار داشت: این بزرگوار از فداکاری و ایثار در حق امیرمومنان(ع)‏ و دفاع از اسلام فروگذاری نکردند و با تمام وجود به دفاع از حریم قدس علوی و حمایت از جانشینی برحق حضرت علی(ع) پرداختند.

به گزارش رسا، درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یکبار روز های چهارشنبه در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود./202/842/ب1

ارسال نظرات