۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۴۸۱۱۳۲
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

پیش بینی پذیرش 400 طلبه در حوزه های علمیه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به آغاز نام نویسی پذیرش طلاب نوورود به مناسبت سال تحصیلی جدید از 15 بهمن ماه، گفت: پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید 400 طلبه نوورود پذیرش شوند.
حوزه خواهران

اکرم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: نام نویسی جهت پذیرش طلاب خواهر همزمان با سراسر کشور از 15 بهمن ماه جاری در استان لرستان آغاز شده است.

وی با اشاره به فعالیت 14 مدرسه علمیه خواهران در لرستان، افزود: این مدارس در سطح 2 و 3 حوزوی مشغول فعالیت و تربیت طلاب خواهر هستند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: به مناسبت سال تحصیلی جدید و بر اساس ظرفیت پذیرش مدارس علمیه پیش بینی می شود 400 طلبه در سطح دو و سه پذیرش شوند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اطلاع رسانی در جهت جذب طلبه در مدارس علمیه استان در نظر گرفته شده است، بیان داشت: از ظرفیتهای تبلیغی طلاب، مبلغان و روحانیان استان، ائمه جماعات و تریبون های نماز جمعه در این زمینه استفاده می شود.

مهرابی پخش تیرز تبلیغی در رابطه با نحوه و زمان پذیرش داوطلبان ورود به حوزه های علمیه خواهران در صدا و سیمای مرکز لرستان و ارسال پیامک از سوی مخابرات به عموم مردم، نصب بنرهای تبلیغی در سطح شهر با همکاری شهرداری را از دیگر فعالیتهای تبلیغی و اطلاع رسانی عنوان کرد.

وی یادآور شد: پوسترهای تبلیغی در جهت پذیرش حوزه به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز با همکاری و هماهنگی تاکسیرانی و اتوبوسرانی استان بین عموم مردم در سراسر استان لرستان توزیع می شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان تبلیغ و اطلاع رسانی را امری مهم در جهت آگاه سازی و پذیرش طلاب نو ورود به مدارس علمیه عنوان کرد و گفت: امید است با پذیرش افراد علاقه مند، توانمند و با استعداد بتوان در جهت ارتقای وضعیت علمی مدارس گام برداشت./9459/303/ب2

ارسال نظرات