۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۴۸۱۱۲۹
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان:

ترویج سبک زندگی اسلامی بهترین راه تربیت نسلی مؤمن و انقلابی است

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت طلاب در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی و ارائه الگوهای اسلامی در جامعه، گفت: اشاعه و ترویج سبک زندگی اسلامی بهترین راه تربیت نسلی مؤمن و انقلابی است.
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان

حجت الاسلام سیدعلی موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به جایگاه بانوان در جامعه، بیان داشت: زنان نقش محوری در تحکیم بنیان خانواده و تربیت نسلی انقلابی دارند.

وی زنان را به عنوان ستون تربیتی خانواده عنوان کرد و گفت: طلاب خواهر در تبیین و تقویت جایگاه بانوان و بصیرت افزایی نقش بسزایی دارند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی و معرفی الگوهای اسلامی به دختران و بانوان، خاطرنشان کرد: با ارائه الگوها و تبیین ارزشها باید در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی گام برداشت.

وی ترویج سبک زندگی اسلامی را برای عمل به آموزه های دینی، اخلاقی و اسلامی مهم دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه باید فرهنگ سازی شود و از ظرفیت طلاب مبلغ به خوبی بهره مند شویم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به گسترش هجمه های فرهنگی و تلاش غرب در جهت کمرنگ کردن ارزشهای دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان، بیان داشت: با بصیرت افزایی و آگاه سازی بانوان و ارائه الگوهای صحیح تربیتی می توان نسلی مؤمن و انقلابی تربیت کرد و با هجمه ها مقابله کرد.

وی محوریت قرار دادن سبک زندگی اسلامی را امری مهم در جهت مصون سازی نسل جوان در برابر آسیبهای اجتماعی عنوان کرد و گفت: طلاب خواهر به عنوان پرچمدار دین مداری و بصیرت بخشی در جامعه باید در جهت تحکیم بنیان خانواده ها گام بردارند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به رسالت تبلیغی خواهران مبلغ، اظهار داشت: انجام این وظیفه نیازمند شناخت، آگاهی و مسلط بودن به علم روز و ابزار نوین تبلیغی است.

وی خاطرنشان کرد: برای نقش آفرینی طلاب در عرصه تبلیغ باید از امکانات و شرایطی که حوزه برای طلاب فراهم می کند، این قشر استفاده صحیح و بهره کافی را ببرند که اهداف حوزه محقق شود.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: بانوان طلبه در زمینه های گوناگون علمی، اخلاقی، رفتاری و دیگر زمینه ها به عنوان دختران، مادران و همسران نمونه برای دیگر زنان جامعه الگو باشند./9459/302/ب2

ارسال نظرات