۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۴۸۱۰۷۳
استاد حوزه علمیه:

هدف آمریکا از مذاکره با ایران نفوذ بود

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه هدف آمریکایی ها از مذاکره با ایران نفوذ بود، گفت: همان آمریکایی که می گوید می خواهم با مذاکرات نفوذ به ایران پیدا کنم امروز می گوید این مذاکرات و قرار داد شرم آور و احمقانه بوده است.
حجت الاسلام احمد پناهیان حجت الاسلام احمد پناهیان حجت الاسلام احمد پناهیان حجت الاسلام احمد پناهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام احمد پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، سه شنبه شب در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد ساعت اراک در رابطه با مذاکرات هسته ای، گفت: آقای روحانی امروز صریحا صحبت می کند که برجام حل شده است و آمریکایی ها به تعهداتشان عمل کرده اند.

امریکایی ها مذاکرات را شرم آور و احمقانه عنوان کردند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هدف امریکایی ها از مذاکره با ایران نفوذ بود، گفت: همان امریکایی که می گوید می خواهم با مذاکرات نفوذ به ایران پیدا کنم امروز می گوید این مذاکرات و قرار داد شرم آور و احمقانه بوده است.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه امریکا در سند ملی اش نوشته است که نخستین راه ورود و تسلط بر ایران؛ مذاکرات، گفت و گو، امتیازات خاص محدود است، بیان کرد: امروز دستور کار امریکایی ها برای مذاکرات، لبخند و قدم زدن ها این است که نهایتا بر ایران اسلامی تسلط پیدا کنند.

سر منشأ گره های کور در مسائل بین المللی امریکا است

استاد حوزه و دانشگاه در رابطه با پیام دولت تدبیر و امید در رابطه با برجام، گفت: ما مسائل هسته ای را با صلح و دوستی حل کرده ایم و تمام مسائل جهان و گره های کور بین المللی با برجام باز می شود.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه ترامپ نیامده بزرگترین سیلی را به دولت روحانی زده است، اظهار داشت: پیام برجام از نظر دولت تدبیر و امید این بود که جهان می تواند مسائل هسته ای را با برجام به آسانی حل کند.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه سر منشأ گره های کور در مسائل بین المللی امریکا است، ابراز داشت: امریکا و اسرائیل جنایات سوریه، عراق، یمن و بحرین را رهبری می کنند.

امریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست

حجت الاسلام پناهیان در رابطه با پیام برجام و فرصت برجام، گفت: خلاصه پیام برجام و این همه رفت و آمد و مذاکره ها این بود که امریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و با مذاکرات هسته ای دست امریکا رو شده است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه در رابطه با آثار و برکات برجام افزود: نتیجه رفت و آمدهای برجام خرید هواپیمای مرجوعی اسپانیا به ایران است و افراد هواپیمای مرجوعی را در کشور می آورند و بسیار نیز ذوق زده می شوند و این در حالی است وقتی هواپیما در کشور می آید فروشندگان برای استفاده از آن شرط می گذارند./202/842/ب1

ارسال نظرات