۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۴۸۱۰۵۴
رییس جبهه متحد علمای پاکستان:

ایران تکیه‎گاه مظلومان جهان است

رییس جبهه متحد علمای پاکستان، انقلاب اسلامی ایران را به دلیل رهبری بی نظیر حضرت آیت الله خامنه ای تکیه گاه مظلومان جهان دانست.
حجت الاسلام مرزا یوسف حسین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میرزا یوسف حسین رییس جبھه متحد علمای پاکستان در مراسمی که روز گذشته در شھر کراچی برگزار شد گفت: انقلاب جمھوری اسلامی ایران تکیه گاہ مظلومان جھان است.

وی نبست به تلاش برخی سیاستمداران پاکستانی در خصوص تشکیل دولت سکولان در کشور واکنش نشان داد و افزود: بیداری ملت و هوشیاری رھبران دینی، مزدوران استکبار را در مقاصدشان ناکام خواھد گذاشت.

حجت الاسلام میرزا یوسف حسین با بیان این که امام خمینی(ره] با سرنگونی نظام پادشاهی ستمشاهی، دولت اسلامی واقعی را تاسیس کرد ابراز داشت: تنھا کشوری که پس از گذشت ۳۸ سال به نظام اسلامی خود پایبند مانده، ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه در طول تاریخ انقلاب ھای زیادی پیروز شدند اما به مرور زمان به دست استکبار مسخ شدند، گفت: انقلاب اسلامی ایران تنھا انقلابی است که ھنوز ھم با استکباری جھانی می جنگد و این فقط به دلیل رھبری بی نظیر حضرت آیت اللہ خامنه ای است.

رییس جبھه متحد علمای پاکستان، جمھوری اسلامی ایران تصریح کرد: مستکبران جھان به دلیل حمایت مستمر از مظلومان جھان از قبیل فلسطین، سوریه و مردم عراق از سوی ایران کینه به دل گرفته اند و ھموار برای سرنگونی این نظام تلاش می کنند.

وی ادامه داد: آمریکا و دیگر قدرت ھای منطقه، پاکستان را به سوی فرقه گرایی سوق می دھند. این کشور نیازمند یک انقلابی ھمانند انقلاب ایران است تا در برابر توطئه ھای ملی و جھانی بایستد./988/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات