۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۴۸۱۰۳۹
مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان:

3 هزار و 200 دانش‌آموز پسر در همدان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز پسر تا ۱۵ اسفندماه امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
راهیان نور

محمدتقی امیدی ساکت مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، از اعزام بیش از ۱۴۰۰ دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و اظهار داشت: این دانش آموزان از ۱۶ بهمن در قالب پنج‌ مرحله‌ اعزام شده‌اند.
وی بیان کرد: هزار و ۲۰۰ نفر از این تعداد دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی هستند  که مقام معظم رهبری از این تشکل به خوبی یاد می‌کنند و ۲ هزار دانش دیگر نیز جاماندگان از مراحل اعزام هستند که با شروع امتحانات دی‌ماه این دانش آموزان از ۱۶ بهمن تا ۱۵ اسفند اعزام می‌شوند.
مسوول بسیج دانش‌آموزی استان همدان با بیان اینکه همدانامسال سهمیه اعزام ۱۹ هزار و ۹۷ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس را دارد، گفت: 15 هزار دانش‌آموز در اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی غرب که 8 هزار و 800 نفر دختر و 6 هزار و 200 نفر پسر بودند شرکت کردند.
امیدی ساکت با اشاره به اعزام هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز از ۱۶ بهمن تا امروز، بیان کرد: این دانش آموزان در پنج مرحله اعزام شده‌اند که روند اعزام این افراد تا ۱۵ اسفند ادامه دارد.
وی با اشاره به شرایط جوی و بارش برف در دو روز اخیر، عنوان کرد:با این بارش‌ها مرحله اعزام دانش آموزان کبودرآهنگ متوقف شد که این کاروان برای جبرانی در پایان کاروان‌های دیگر اعزام می‌شوند، ضمن اینکه اعزام دانش آموزان پسر به جنوب کشور در ۱۵ اسفند ماه به پایان می‌رسد.
مسوول بسیج دانش‌آموزی استان همدان در رابطه با شرایط جوی ساکن در جنوب کشور، گفت:ریز گردهای موجود و آلودگی هوا در جنوب کشور با بارش نزولات آسمانی بر زمین نشسته که جنوب کشور از آب‌وهوای مناسبی برخوردار است.
امیدی‌ساکت با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها بیان کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان‌نور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ، معارف، ارزش‌های دفاع‌مقدس و شهدای سرافراز با همکاری آموزش‌ و پرورش است./979/302/ب1

 

ارسال نظرات