۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۴۸۰۸۱۲
عضو ارشد بسیج مردمی عراق:

رژیم صهیونیستی نطفه حرام آمریکا است

یکی از رهبران بسیج مردمی عراق، رژیم صهیونیستی را نطفه نامشروع آمریکا خواند و این رژیم با وجود کمک های آمریکا رو به زوال است.
حجت الاسلام سید هاشم الحیدری از اعضای ارشد بسیج مردمی عراق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری از رهبران بسیج مردمی عراق در مراسم ششمین سالروز انقلاب ملت بحرین که امروز در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با اشاره به شجاعت و عدم هراس ملت بحرین از مرگ گفت: ملت بحرین نشان داد که ملتی حسینی و مقاوم است. بسیار سخت است ملتی بدون سلاح در برابر نظام بایستد و این مساله سبب فریب نظام شد زیرا نظام اعتقاد داشت ملت بحرین نمی تواند اقدامی انجام دهد و بر همین اساس به تجاوز تعدی و ظلم و ستم علیه ملت پرداخت.

وی افزود: آل خلیفه، علما و رهبران و زنان را بازداشت کرد، مساجد را تخریب کرد، به مراسم های مذهبی یورش برد، پرچم های حسینی را به آتش کشید، نماز جمعه و مراکز ملی و سیاسی را تعطیل کرد، شهروندان اصیل بحرین را سلب تابعیت کرد و به بیگانگان تابعیت داد، تابعیت نماد بحرین یعنی شیخ عیسی قاسم را ابطال کرد، سه جوان را اعدام کرد و سه جوان دیگر را بدون محاکمه به قتل رساند.

این روحانی عراقی تصریح کرد: نظام گمان کرد این جنایت ها سبب توقف انقلاب بحرین می شود. دیکتاتوری نظام تنها بر عزم و اراده و ثبات و تمسک به راه انقلاب می افزاید و آمادگی مردم برای انتقال به مرحله جدیدی از مقابله با نظام را مهیا می سازد.

آمادگی نیروهای مقاومت برای کمک به ملت بحرین

حجت الاسلام حیدری با اشاره به آمادگی افراد و گروه های مختلف برای یاری رسانی به ملت بحرین اظهار داشت: بسیاری از آزادگان منطقه در خارج از بحرین آماده تحمل مسوولیت در صورت ادامه ظلم و جنایت و ستم آل خلیفه به خطوط قرمز هستند. نیروهای مقاومت در عراق و خارج از عراق که در برابر ارتش آمریکا و داعش ایستاده اند آماده کاملی جهت یاری ملت بحرین و ایستادگی در برابر نظام آل خلیفه دارند.

وی تأکید کرد که بسیار زیباست که بحرین به صحنه دیگری همانند عراق و سوریه جهت یاری ملت مظلوم و ایستادگی در برابر نظام ظالم مبدل شود.

عضو ارشد بسیج مردمی عراق ادامه داد: هر نظامی که از ارتش سایر کشورها یاری بطلبد باید منتظر نیروهای مقاومت از سایر کشورها جهت یاری ملت باشد. وقتی نظام بحرین از نیروهای عربستان سعودی جهت تعرض به ملت بهره می گیرد به هیج وجه عجیب نخواهد بود که نیروهای مقاومت وارد عمل شوند و به شیوه های خفیف یا شدید و بر اساس نظر شیخ عیسی قاسم وارد به ادای وظیفه بپردازند.

آمریکا هیچ وفایی به حاکمان بحرین و عربستان ندارد

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه دوران استبداد و سرکوب ملت ها به پایان رسیده و سرنگونی نظام شاهنشاهی در ایران و دیکتاتوری در عراق بهترین مؤید این نظر هستند، گفت: نظام آل خلیفه باید بداند که دوران حمایت و ضمانت های آمریکا برای حکومت های عقب افتاده عربی به پایان رسیده و به حمایت از مزدوروان خود تا ابد نمی پردازد.

وی خاطرنشان ساخت: رژیم صهیونیستی که نطفه حرام آمریکا است و از بهترین امکانات این کشور استفاده می کند نیز رو به زوال است. حاکمان عربستان و بحرین بدانند که آمریکا هیج وفایی ندارد و در آینده ای نزدیک به پای آمریکا خواهید افتاد اما آمریکا هیچ اعتنایی به شما نخواهد داشت و سرنوشت صدام و قذافی و بن علی نیز نشان دهنده این مساله است.

این روحانی عراقی بر عدم عقب نشینی ملت بحرین از مطالبات خود تأکید کرد و افزود: ان شاء الله پیروزی ملت بحرین با پیروزی ملت یمن گره خواهد خورد همانگونه که آزادی فلوجه با آزادی حلب و پیروزی جنگ 33 روزه با پیروزی در جنگ غزه تقارن یافت.

آینده منطقه از سوی جبهه مقاومت به رهبری ولی امر مسلمانان ترسیم می شود

وی وحدت مسلمانان در برابر دشمنان را خواستار شد و گفت: ما باید ضمن پایبندی به وابستگی ملی و مذهبی، زیر پرچم یک رهبر قرار بگیریم. این در حالی است که رسانه ها در تلاش مخدوش کردن این رهبر یعنی ولی امر مسلمانان جهان هستند و در این راستا بر طبل حزب گرایی و ملی گرایی و مذهب گرایی می کوبند تا با استفاده از شکاف مذهبی و ملی و نژادی به اختلاف افکنی بپردازند.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت که در سالروز سرنگونی شاه و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین سرنگونی نظام حسنی مبارک بر ایمان خود جهت تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی مستضعفان تأکید می کنیم و می گوییم خون شهدای بحرین زمینه ساز سرنگونی نظام آل خلیفه خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: جبهه مقاومت به رهبری ولی امر مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران و همچنین حزب الله لبنان، مرجعیت دینی و بسیج مردمی عراق، ارتش سوریه و مجاهدان در سوریه، انصارالله یمن، مجاهدان پاکستانی و نیجریه ای و فلسطینی و ملت مجاهد بحرین سرنوشت منطقه را ترسیم می کنند./980/ب921/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات