۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۸۰۷۲۷

فعالیت 460 مبلغ در لرستان به مناسبت ایام فاطمیه

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: 460 مبلغ خواهر و برادر در ایام فاطمیه به ویژه دهه دوم این ایام در مناطق تبلیغی شهری و روستایی استان مشغول فعالیت هستند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به ایام فاطمیه، اظهار داشت: ایام فاطمیه فرصتی برای ترویج فرهنگ فاطمی است.

وی با بیان اینکه مسأله حجاب و عفاف امروز مورد هدف دشمن در عرصه جنگ نرم قرار دارد، افزود: با بهره گیری از ظرفیت مبلغان اعزامی باید در جهت آگاه سازی زنان و بانوان نسبت به هجمه های دشمنان استفاده کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری گفتمانهای دینی در مدارس و دانشگاه ها با محوریت تبیین و ترویج فرهنگ فاطمی خاطرنشان کرد: این گفتمانها با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و فاطمی بین دختران و بانوان برگزار می شود.

وی با اشاره به اعزام 460 مبلغ خواهر و برادر به مناسبت ایام فاطمیه در مساجد، تکایا، هیأت های مذهبی، مدارس و مناطق روستایی عنوان داشت: برنامه های عزاداری و سخنرانیها با حضور مبلغان برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) به عنوان الگویی کامل برای زنان و مردان است، خاطرنشان کرد: با معرفی ویژگیهای شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام و معرفی الگو برای نسل جوان آنان را در برابر هجمه های فرهنگی بیمه ساخت.

وی یادآور شد: زندگی‌ حضرت فاطمه (س)، اگر چه‌ کوتاه‌ بود اما در عرصه جهاد، مبارزه‌، تلاش‌، کار انقلابی‌، درس‌، فراگیری‌ و آموزش، سخنرانی‌ و دفاع‌ از نبوت، امامت‌ و نظام‌ اسلامی نقش آفرین بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه شخصیت حضرت فاطمه(س) برجسته و در تمام ابعاد زندگی الگویی کامل برای بانوان است، خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگ اسلامی در زمينه هاي علم و دانش، حجاب و حيا، ازدواج و معيارهاي انتخاب شوهر، شوهرداري و تربيت فرزند، كمك به اقتصاد خانواده، حضور زن در عرصه اجتماع برای دختران و زنان بهترین الگو است.

وی اظهار داشت: گفتمانهای دینی در دانشگاه ها و مدارس با محوریت بازشناسی ویژگیهای شخصیتی حضرت فاطمه(س) برای هدایت دختران و بصیرت افزایی با الگو گرفتن مکتب و سبک زندگی فاطمی برگزار می شود./302/9459/ب1

ارسال نظرات