۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۴۸۰۶۳۲
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

رهبر انقلاب با تمام قدرت در برابر دنیای استکبار ایستاده اند

آیت الله اسلامیان گفت: رؤسای کشورها جرأت نمی کنند در مقابل مستکبران واکنش نشان دهند، در حالی که رهبری با تمام قدرت در برابر دنیای استکبار ایستاده اند.
آیت الله علیرضا اسلامیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیت الله علیرضا اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در جمع فرماندهی و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) این استان، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به تبیین ابعاد شخصیتی این بانوی بی بدیل عالم هستی پرداخت و اظهار کرد: ارزش حضرت صدیقه طاهره(س) به ایمان بالایی بود که داشتند و پیامبراکرم(ص) درباره این بانوی نمونه جهان اسلام فرمودند: همه جوارح فاطمه(س) را خدا پر از ایمان کرده است.

آیت الله اسلامیان با بیان اینکه رسیدن حضرت زهرا(س) در سن 18 سالگی به آن مقامات بالا اتفاقی نیست، گفت: ارزش گذاری در نظام اسلامی بی جهت نیست، یک سری دارد، به سن و سال هم نیست، حضرت اباصالح المهدی(عج) بدین مضمون در خصوص دخت نبی گرامی اسلام می فرمایند که مادرم فاطمه(س) الگوی من است و این چیز کمی نیست.

آیت الله اسلامیان با اشاره به اینکه برخورد سراسر آرامش رهبر معظم انقلاب با اظهارات رییس جمهور آمریکا از ایمان بالای ایشان نشأت می گیرد، خاطرنشان کرد: همه می دانند رهبران و رؤسای سایر کشورها جرأت نمی کنند در مقابل قدرت های ظاهری دنیا واکنش نشان دهند و این در حالی است که رهبری ایران با تمام قدرت در برابر دنیای استکبار ایستاده اند.

عضو فقهی و مشورتی شورای نگهبان با اشاره به نقش ایمان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: هیچ کس گمان نمی کرد نظامی که همه قدرت ها را راضی می کرد و همه سران دنیا غرب دنبال حفظ او بودند از بین برود، اما این مهم در سایه ایمان شکل گرفت.

وی با تأکید بر اینکه دشمن ایمان مردم را نشانه گرفته است، افزود: دشمن به خوبی پی برده است که همه قدرت ایران اسلامی از ایمان نشأت می گیرد، به همین دلیل برای کم رنگ کردن آن در بین عموم مردم همه توان خود را به کار گرفته و برنامه ریزی کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم بهره گیری از فضای مجازی در نیازهای مختلف علمی به خطرات و آسیب های آن و اهتمام به مراقبت ویژه در این باره اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی از مسؤولان ما خواب هستند؛ اخیرا محاسبه کردند میانگین معدل دانش آموزان در سطح کشور پایین آمده است، چرا؟ جوانی که از ابتدای شب تا سحر وقتش پای فیلم و عکس سپری می شود چطور می تواند درس بخواند و پیشرفت علمی کند؟

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند اینترنت بومی درست کنید و تا اینترنت بومی درست نکردید پهنای باند را افزایش ندهید، اظهار کرد: چرا دولت اینترنت را لب مرز می خرد و در داخل می فروشد و سود می برد و پهنای باند را افزایش می دهد؟ افزایش این پهنای باند فایده بسیارش در فحشاست نه در موارد علمی و این جای تأسف دارد.

آیت الله اسلامیان به مشکلات اقتصادی پیش روی مردم اشاره و ابراز کرد: این همه مردم مشکل دارند اما مسؤول عالی رتبه ما می رود در فلان روستا و می گوید اینترنت پر سرعت آوردیم در صورتی که آنان آب و نان ندارند و این مایه شرمساری است.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در تفسیر آیه 60 سوره انفال بیان کرد: مگر همه قدرت ها دنبال شاه نبودند، مگر دنبال صدام نبودند، شرق و غرب که با هم اختلاف داشتند در صدام به توافق رسیدند و هر کدام یک کمکی به او کردند، مگر در طبس پیشرفته ترین تجهیزات را به کار نبردند، اما ناکام ماندند و راه به جایی نبردند و این وعده الهی است.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه هر چه در توان دارید آماده کنید چراکه این سفارش قرآن است، ابراز کرد: آن قدر مؤمنان باید قوی باشند که دشمن از آنها بترسد، عین تعبیر قرآن است که دشمن خدا و دشمن خودشان بترسند یعنی این قدر توانمند شوید که دشمن برای حمله کردن به شما به لرزه بیفتد.

آیت الله اسلامیان در ادامه بیان تفسیر آیه 60 سوره مبارکه انفال گفت: طبق برخی احتمالات در تفسیر آیه 60 سوره انفال از جمله تفسیر علامه طباطبایی توانمندی شما مؤمنان باید سه طایفه را بلرزاند: دشمن خدا، شما و گروه دیگری که شما آنان را نمی شناسید؛ چه کسانی را نمی شناسید؟ دشمنی که مارک دار نیست و یا جاسوس است.

وی در پایان خطاب به حضار یادآور شد: اگر می خواهید موفق باشید سعی کنید در توانمندی نظامی و اطلاعاتی خلوص را رعایت کنید؛ هر چه اخلاص بیشتر باشد خدا کار را با ارزش تر می کند، آنچه سبب شد فاطمه، فاطمه بشود به خاطر اخلاص زیادی بود که ایشان داشتند.

گفتنی است این مراسم بصورت ویدئو کنفراس برای سایر شهرستانها هم پخش شد./202/9457/ب1

ارسال نظرات