۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۴۸۰۶۱۶
حجت‌الاسلام رضوانی نسب:

همایش حوزه انقلابی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

نماینده طلاب و فضلای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم از برگزاری همایش حوزه انقلابی در خراسان جنوبی خبر داد.
حجت الاسلام عباس رضوانی نسب

حجت‌الاسلام عباس رضوانی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دهمین همایش طلاب و فضلای شهرستان فردوس در شهرستان آیسک خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این همایش در سوم فروردین‌ماه سال 1396 با شعار حوزه انقلابی، رسالت‌ها و مأموریت‌ها با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

نماینده طلاب و فضلای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم از حضور طلاب شهرستان‌های فردوس، سرایان، بشرویه، آیسک، اسلامیه و ارسک در این همایش خبر داد.

وی گفت: این همایش به‌منظور تشکیل کمسیون‌های تخصصی در موضوع حوزه انقلابی برگزار می‌شود؛ بر این اساس در ذیل این همایش طلاب و فضلای فردوسی ضمن تبادل‌نظر در این زمینه به ارائه راهبردهای علمی و عملی تولید مبانی علمی در موضوع حوزه انقلابی خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام رضوانی نسب با اشاره به این‌که شهرستان آیسک میزبان دهمین همایش سالانه طلاب منطقه فردوس خواهد بود، عنوان داشت: حجت‌الاسلام عرب، امام‌جمعه شهرستان آیسک دبیر اجرایی این همایش خواهد بود؛ این در حالی است که برمدار سنت‌های پیش موسسه مشکات دبیرخانه مرکزی این همایش است.

نماینده طلاب و فضلای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم بابیان این‌که نهمین همایش سالانه طلاب و فضلای فردوس میزبان 450 فاضل حوزوی بوده است، گفت: عنوان این همایش از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در تاریخ 25 اسفند 1394 استخراج‌شده است؛ این در حالی است که نهمین همایش منطقه‌ای طلاب منطقه فردوس با پیام حضرت آیت‌الله جوادی آملی پایان‌یافته است./837/302/ص

ارسال نظرات