۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۸۰۵۶۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

ملت ایران هیچ گاه از آرمانهای انقلاب دست نخواهند کشید

محمدزاده گفت: ملت ایران هیچ گاه در برابر آمریکا و توطئه‌های شیطانی آن دست از انقلاب و اعتقادات خود بر نخواهد داشت و همیشه پشتیبان ولایت فقیه و ارزشهای انقلابی هستند.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: رییس جمهور جدید آمریکا با اقدامات خود نشان داد که شیطان واقعی و بدون نقاب برای بشریت در جهان، دولت آمریکا است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش گفته بودند که ملت در راهپیمایی۲۲ بهمن جواب رییس جمهور جدید آمریکا را می دهند، ابراز داشت: ملت در 22 بهمن با این حضورشان اعلام کردند که اگر تا دیروز آمریکا می خواست خود را در نقش میش نشان دهد امروز ترامپ چهره و نقاب را کنار زده است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این ملت هیچ گاه در برابر آمریکا و توطئه های شیطانی آن دست از انقلاب و اعتقادات خود بر نخواهد داشت و همیشه پشتیبان ولایت فقیه و ارزشهای انقلابی خواهند بود، 22 بهمن گویای این مطلب مهم برای دشمنان بود.

وی با تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، ابراز کرد: این روز، روز مبارکی برای مردم بوده و ملت با حضورشان در راهپیمایی افتخار آفرینی کردند، راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامهای مختلفی داشت و مردم با حضور خود اعلام کردند که تنها راه سعادت نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شبستر با بیان اینکه مسؤولان دقت کنند که شرمنده مردم نشوند و باید قدردان حضور در صحنه و انسجام و بصیرت مردم باشند، گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه و عظمت حضور یافتند و هر کس دقت کوچکی می کرد می توانست شجاعت و توان مردم را ببیند.

وی با بیان اینکه مسؤولان نوکر مردم هستند، ابراز داشت: با حضور مردم در صحنه مسؤولیت مسؤولان سنگین تر شد و مسؤولان باید در تبعیت از دستورات امام خمینی(ره) و رهبری قدر ملت را دانسته و به مردم احترام کنند و در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

حجت الاسلام محمدزاده خاطرنشان کرد: این انقلاب با مردم پیروز شد و با مردم نیز خواهد ماند، دشمنان اسلام و نظام اسلامی بدانند که این ملت هیچ گاه از آرمانهای خود کوتاه نخواهند آمد و همیشه در برابر یاوه گویی های دشمنان نظام اسلامی خواهند ایستاد./854/302/ب2

ارسال نظرات