۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۸۰۵۴۳
امام جمعه موقت اهواز:

مسؤولان برای مشکلات اهواز چاره ای بیاندیشند/ با مدیران کم کار برخورد شود

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به قطعی آب و برق در روز گذشته، گفت: عذرخواهی وزیر نیرو ناکافی است و باید با مدیران کم کار و مقصر برخورد جدی صورت گیرد.
حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز و مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به قطعی آب و برق در اهواز، گفت: چنین امری در اهواز سابقه ندارد و این معضل مشکلاتی همچون قطع آب، اختلال در وضعیت زندگی، قطع آسانسورها و مشکلات بی شماری را برای بیماران پدید آورد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه از نزدیک شاهد مشکلات پیش آمده در پی قطعی آب و برق بودیم، اظهار داشت: در یکی از آپارتمان های مسکونی برای انتقال بیمار به اورژانس پس از قطعی برق و از کار افتادن آسانسور به ناچار بیمار را از پله ها منتقل کردند و مراکز درمانی و بیمارستان ها نیز در ارائه خدمات با مشکلاتی مواجه شدند.

 مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان با انتقاد از کم کاری مسؤولان در این زمینه ابراز داشت: منظره های بسیار بدی را در خیابان ها مشاهده کردیم که مایه خجالت مسؤولان و دولتمردان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه مشاهده مردمی که بشکه های آب را جا به جا می کنند به هیچ وجه در جامعه قابل تصور نیست، عنوان کرد: انتظار ما از مسؤولان تعیین علل حوادث و اطلاع رسانی عمومی در زمینه کوتاهی ها به صورت واقعی است.

وی عذرخواهی وزیر نیرو را ناکافی دانست و برخورد با مدیران کم کار و مقصر و تخصیص اعتبار و بودجه برای چنین رویدادهایی را خواستار شد و اظهار داشت: قطعی آب و برق حادثه ای تلخ برای مردمی است که در 22 بهمن حضور داشتند و ان شاءالله با خدمات بیشتر به آنها جبران شود.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: چرا استانی که چند درصد ثروت تولید کشور در زمینه های کشاورزی، نفت و ... را بر عهده دارد از داشتن حداقل مسائل رفاهی و تأمین آنها برای مردم محروم و ناتوان است.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در خوزستان مسأله برق را با توجه به گرمای طاقت فرسای استان، مسأله ای حیاتی خاطرنشان کرد و ابراز داشت: اگر چنین معضلی در تابستان اتفاق بیفتد، تلفات و مشکلات بسیار زیادی را در پی خواهد داشت و امیدواریم شاهد تدبیر مسؤولان برای جلوگیری از چنین اقداماتی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه دلایل مطرح شده برای قطعی مکرر برق مردم را قانع نمی کند، عنوان کرد: ریزگردها و سرعت باد در حدی نبود که سبب قطعی برق شود و همچنین برای جلوگیری از ریزگردها باید چاره اندیشه شود که در این باره نسبت به حق مردم خوزستان کوتاهی شده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیاری برای جلوگیری از هجوم ریزگردها می توانست انجام شود، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در بحث برنامه توسعه و تصویب بودجه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دولت و رییس جمهور باید در صحنه حضور داشته باشند تا کوتاهی را جبران کنند./302/9456/ب1

ارسال نظرات