۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۴۸۰۴۶۲
با شعار «رهروان فاطمی، سربازان امام خامنه ای»

رزمایش ولایت 2 ویژه طلاب و روحانیان بسیجی قم برگزار می شود

مسؤول فرهنگی، تبلیغات و روابط عمومی تیپ امام صادق(ع) از برگزاری رزمایش سه روزه بسیج طلاب و روحانیان استان قم با هدف حفظ روحیه انقلابی و آمادگی رزمی طلاب بسیجی خبر داد.
رفیعی تیپ امام صادق رزمایش طلاب و روحانیان

حجت الاسلام علی محمد رفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری رزمایش طلاب و روحانیان استان قم در پایان هفته جاری خبر داد.

عنوان کرد: این رزمایش در راستای حفظ روحیه انقلابی و مکتبی و نیز آمادگی جسمانی بسیجیان طلاب و روحانی و در قالب اردوی صحرایی ولایت 2 برگزار می شود.

وی افزود: در این رزمایش که در منطقه عمومی پادگان شهدای 19 دی  و با حضور گردان امام حسین(ع) برگزار می شود، هزار نفر از طلاب بسیجی حضور خواهند داشت و برنامه های متنوع رزمی، فرهنگی، تمرین های نظامی، حرکت در شب و آمادگی های جسمانی را اجرا خواهند کرد.
مسؤول فرهنگی، تبلیغات و روابط عمومی تیپ امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: رزمایش ولایت 2 با شعار «رهروان فاطمی، سربازان امام خامنه ای» و طی روزهای چهارشنبه 27 تا جمعه 29 بهمن ماه برگزار می شود و برگزاری جلسات تحلیل سیاسی و برنامه های فرهنگی با محوریت فرهنگ فاطمی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این رزمایش است.

حجت الاسلام رفیعی همچنین از کلنگ زنی پادگان باقرالعلوم(ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد تا از این پس دوره های آموزشی طلاب و روحانیان در این پادگان برگزار شود.

وی در پایان اظهار کرد: آموزش نظامی طلاب شیعه و اهل تسنن که به خدمت وظیفه اعزام می شوند و نیز برگزاری آموزش های نظامی طلاب بسیجی از دیگر برنامه های پادگان باقرالعلوم(ع) خواهد بود./872/ت302/ج
 



 

ارسال نظرات