۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۴۸۰۳۸۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی:

حضرت فاطمه پاسدار راستین حریم ولایت و امامت بود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) پاسدار راستین حریم ولایت و امامت بود، گفت: خطبه حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت و پیروی از حضرت علی (ع) نشانگر آن است که زن با بهره مندی از عفاف و حجاب می تواند در مسائل اجتماعی به خوبی نقش آفرینی کند.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمد ولی رضوی‌ راد مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی بعد از ظهر امروز در آیین نخستین روز از ایام فاطمیه(س) در جمع رزمندگان سپاه روح الله استان مرکزی در اراک، بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی کامل فداکاری و رشادت است.

ضرورت فاطمه شناسی و سبک زندگی این بانوی بزرگوار

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) پاسدار راستین حریم ولایت و امامت بود، گفت: خطبه حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت و پیروی از حضرت علی(ع) نشانگر آن است که زن با بهره مندی از عفاف و حجاب می تواند در مسائل اجتماعی به خوبی نقش آفرینی کند.

حجت‌الاسلام رضوی‌ با بیان اینکه حضرت زهرا(س) پرچمدار امامت است، اظهار داشت: امروز فاطمه شناسی و سبک زندگی این بانوی بزرگوار یکی از موضوعات مهم و ضروری در ابعاد اجتماعی، اخلاقی، سیاسی و فرهنگی برای جامعه اسلامی و به ویژه خانواده ها محسوب می شود.

حضرت فاطمه(س) اسوه و الگویی بزرگ برای بانوان مسلمان جهان

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) اسوه و الگویی بزرگ برای بانوان مسلمان جهان است، ابراز داشت: امروز بانوان مسلمان باید تمامی کارها و اقدامات خود را از بزرگ بانوی عالم الگو بگیرند و با این الگو می توانند به موفقیت و آرامشی خاص دست یابند.

حجت‌الاسلام رضوی‌ با اشاره به اینکه امروز دشمنان با توطئه های شوم خود سبک زندگی ایرانی و اسلامی را هدف قرار داده اند، گفت: اکنون با با الگو گیری از ابعاد گستره شخصیتی حضرت فاطمه (س) ویژگی های این بانوی مکرمه جهان اسلام می توان نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

حضرت زهرا(س) بهترین اسوه برای استقامت و صبر

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین اسوه برای استقامت و صبر دانست و بیان کرد: حضرت فاطمه(س) شخصیتی وفادار به خانواده، بودند به طوری که رفتار، کردار و برخورد ایشان در زندگی از عالی‌ترین برخوردها و رفتارها بود.

حجت‌الاسلام رضوی‌ حضرت فاطمه(س) الگویی خاص و بی نظیر به عنوان مادر و همسر برای بشریت دانست و اظهار داشت: حضرت زهرا(س) شخصیتی بود که برای دفاع از امام زمان خود به پا خاست و اطاعت از ولی را مصداق اطاعت از خدا می دانستند.

شایان ذکر است، تاریخ شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بین شیعه و سنی متفاوت است، اما به علت نزدیکی این 2 روز بهم، زمان بین دو تاریخ را ایام فاطمیه می نامند./842/202/ب1

ارسال نظرات